|
|
|
|---|---|
|
Någon som har tips på vilka 8 tums basar som passar i original lådan under stolarna fram? Har kikat lite på dessa: Pioneer TSSW841D, finns bla hos BRL.se. Är det nån som har använt dessa? Tips önskas | |
|
Pioneer basarna passar inte utan modifikation i orginalhålen. Det gör däremot Earthquake sws-8 Länk Enligt vad jag hört låter dessutom Earthquake basarna bättre och är billigare, men verkar inte gå att köpa i Sverige. |
|
|
hur gör du då? du ersätter orginalen med de nya? du gör inget med nytt slutsteg eller liknanade? |
|
|
Blaupunkt har två slutsteg, THA275 och THA475 som ska passa utan större ingrepp på varken elektronik eller inredning. Har själv köpt det lilla THA275 men har inte kopplat in det än. Här är en bra DIY Länk |
|
|
carlee82 du får gärna berätta hur mkt bättre det låter.. =) jag hade tänkt såhär och ni får rätta mig om jag har fel samt att jag koll noll om billjud: 1) plocka bort basarna under sätena 2) tar signalen som går till basarna och stoppar in i ett externt slusteg. 3) tar utsignalerna från slutsteget (2kanals) till de 2 NYA basarna under sätet och kopplar in.. Bör detta fungera? det är samma sketna ljudpaket på e90 standard som på E60 standard. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.