|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Jag letar efter en 5 serie 2004 + helst dock med m -paket men såg den här annonsen på blocket en 530 ser bra ut ,dock så är det linus bilar som säljer den men bortsett från det och ifall man utgår att bilen är någorlunda felfri hur mkt bör man ge för denna bil ? Länk En till fråga hur mkt bör man ge till en 5 serie sedan alt touring med m-paket som åkt säg max 13000 ? Mvh | |
|
Hej Vete fan om jag inte hade prutat lite på denna....*ler*Länk Visst bara en liten motor men ändå.... Frasse |
|
|
Hässleholms bilen är inte original M-sport och sen tyg klädsel jag vet inte det Var på BMW Ä-holm i dag de hade i princip tomt på beg bilar så för tillfället är det inte läge att köpa. Så snart den nya modellen kommer så rasar E6X i pris för då kommer det in fler beg bilar Skall man svara på vad en E6X kostar så är det nog bara att titta på nätet Ha de T |
|
|
Tack för eran svar ! Måste tilläga att det var en dum fråga då jag inte skrev vad för utrustning och att jag är ute efter en automat :) Automat och skinn + pdc helst komfort stolar. då mår man bra :p tack iallfall får se om man kan vänta tills den nya modellen kommer Mvh |
|
|
Har ändå känslan av att nuvarande 5 serien med M-sportpaket kommer att hålla värdet extremt bra ett par år till framöver, trots att den kommer bli avlöst inom kort. Anledningen är helt enkelt att den nya lär blir dyr och därmed svåråtkomlig för de allra flesta. Jämför man med förra femman så höll M-sportbilarna sitt värde rätt stabilt ett antal år in på nuvarnade 5-seriens livcykel. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.