|
|
|
|---|---|
| Jag har den senaste veckan bliit idiotförklarad p.g.a. att jag köpt helsyntet på OKQ8-mack för dyra pengar. Helt i enighet med rekommendationer från inlägg på denna fantastiska sida. Personen i fråga har såklart (enligt honom), köpt PRECIS samma olja av sin granne som är långtradarchafför. Denna chaffis har sin olja på fat och kan därigenom kapa en del kronor. 20 kr litern har han betalat för sina 6 liter. Kan det vara möjligt? Jag hamnade på ca 700 :- mer och fick ett gott skratt i ansiktet. Eftersom jag inte är raketforskare i ämnet så fick jag stå med svansen mellan benen. Inte speciellt kul kan jag lova. Kanske jag förtjänar det? Vad vet jag... Det jag undrar är: Är det verkligen sant ang. både priset och kvalitén ? | |
rsarits |
Det går att köpa de flesta oljor på fat, naturligtvis så pressar detta priset, dessutom så har "grannen" till din polare förmodligen eget åkeri, då har han dessutom en hygglig rabatt. Jag har köpt Valvoline olja på samma sätt för 20-25% av priset "på hyllan" Micke |
|
Vi betalar ca 15 kr/l på fat för pennzoil turbo III (mineralolja) /Bimmerman Länk Sponsorer Demon Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
|
Jag köper Mobile 10W-40 (mineral) för 22:-/liter. //Marin |
|
|
Q8 oils dieselmotorolja ca 15 kr/liter Statoils dieselolja och växellådsolja ca 15-20 kr. Om amn som vanlig dödlig kliver in på lantmännen eller maskinfirma som repar skogsmaskiner/grävmaskiner och ber att få köpa en hink på 20 liter så kommer man snabbt ner i pris gentemot mackarnas ockerpriser. 30 kr är nog normalt då. /Per |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.