AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.649

piffa upp en 1-serie (e87)

tänkte piffa upp min 1-serie lite grann.. den är i dagsläget helt orginal.. edt jag tänkt mig är mest småsaker som inte kostar för mycket.. vad har ni för tips?? till inredningen tänkte jag kanske byta knopp och pedaler eller andra smådetaljer.. tips på något snyggt??? fälgar kommer såsmåningom.. vad finns att göra med exteriören utan att det blir för dyrt?? kan man byta ut antennen mot en hajfena?? kom gärna med förslag
ni
91
nikk_e46
735iA -91
Kollat på Länk ?

/mvh Nikke
Ma
30
Makk
120D M sportedition
Kan inte folket här som "piffat" lite lägga lite bilder eller annat länktips tänkte själv göra något till nästa sommar men ja är ett blåbär på den här fronten

Visa användare
591
Schmiedmann
BMW M4 -14

BMWSC #652

www.schmiedmann.se
Kolla gärna min förra: Länk

Mvh
Viktor Örtegren
E-post: viktor@schmiedmann.se

WWW.SCHMIEDMANN.SE
Vi har ALLT till BMW!
Tycker att du ska performance-pimpa den, och sen blackline baklysen på det.
//
469
///Mike B
523iM Limo -00
Performance är riktigs snyggt. Nackdelen är att det nästan kostar lika mycket som bilen. Hutlösa priser tycker jag från BMW. Lite billigare grejer finns på schmiedmann.
jag skulle gärna vilja ha performancefronten men den är ju riktigt riktigt dyr.. finns det någon snygg läpp till fronten?? hur stora fälgar tycker ni att man ska ha?? jag tror att 17 är lagom för 1-serien eller vad säger ni?
An
107
Anis
E36 328 coupe
E61 520d touring
läpp för bra pris Länk dom flesta andra finns för 2-3 k...
Visa användare
591
Schmiedmann
BMW M4 -14

BMWSC #652

www.schmiedmann.se
bmw_jerry:

Har du M-paket på?

Mvh
Viktor Örtegren

WWW.SCHMIEDMANN.SE
Vi har ALLT till BMW!
Coopervickis: nej men det är nog lite för dyrt för mig att eftermontera eller vad kostar hela paketet??
Visa användare
591
Schmiedmann
BMW M4 -14

BMWSC #652

www.schmiedmann.se
Ok det är nämligen så att en kund beställde en Rieger läpp till sin M-front så jag beställde hem 2st och har nu en över för jag monterade aldrig den på min som jag hade tänkt.

Priser på M-paket finns här: Länk

Mvh
Viktor Örtegren

WWW.SCHMIEDMANN.SE
Vi har ALLT till BMW!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.