AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
1.532

Snyggast i golfklassen!? 1-serie? Nya Astra?

Vilken är den snyggaste bilen just nu i golfklassen? Är det fortfarande BMW 1-serie som jag alltid tyckt innan... kankse Astra får ta titeln nu! Golf är inte snyggaste iallafall.

Opeln är fräck:
Länk
cr
3.941
crille82
Mercedes C 200d -19
1302 LS Cab -72
BMW F750GS -19
A3 1.8T -99
T-Roc Cabriolet -20
BMW 1-serien med 3/5-dörrar är bland det fulaste på marknaden om du frågar mig. Hade det inte vart för att det är en BMW som är väl ihopskruvad och rolig att köra så hade den sannolikt inte gått att sälja.

Nya Opel Astra är ganska snygg att se på, men i helhet som bil så lär den inte vara i samma klass som Golf. Billig lär inte Astra heller bli.
Nya Opel Insignia och Astra har fräck form, men synar man detaljkvalitén så är det inte så mycket att hurra för längre. Priserna är som sagt inte i tillräkligt låga för att konkurera med ex. Volkwagen heller.

För mig är en bra bil en kombination av trevligt utseende, detaljkvalité, körkänsla och trevligt motor, som helhet. Därför väljer jag BMW, Audi, Volkswagen eller Porsche.

MVH Christofer
3-dörrars 1-serien är snyggast :p
ni
91
nikk_e46
735iA -91
Utseende mässigt tycker jag Honda Civic står sig ganska bra, även om den har ett par år på nacken nu. Dock mindre rolig att köra, man sitter lågt och hårt.

/mvh Nikke
Transocean
3-dörrars 1:a med chromeline eller en 1-serie coupe.
hur tror ni föresten att astra i 3-dörrars variant ser ut?? blir det en gtc igen?
ni
91
nikk_e46
735iA -91
Bra att jag läste topic:en :D

Men av bmw och opel skulle jag välja bmw, om inte annat för att ha rwd :D
Och en 135 coupe verkar ju gå "ganska" bra med :D

/mvh Nikke
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Nya golf GTI i vitt;) Men skulle nog valt en 135. Möjligt att Astra kommer med en gtc.

//Stefan
Le
1.615
Leffo
Trabant 601 -90
C30
Jo
1.160
Joofa
G61 i5 eDrive40 Touring -25, M- Sport, Tanzaniteblå
1-serien alla gånger. Nya astran kommer kännas snygg i ett halvår, sen har man tröttnat på den. BMW gör däremot bilar med design som håller, vilket 1-serien är ett tydligt exempel på.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.