|
|
|
|---|---|
|
är det non som vet om denna kan passa rakt av på m5 e39 med orginal tryckplatta osv.? priset är super om den fungerar som den ska. Länk putte,m | |
|
Jag personligen skulle aldrig sätta på en sinter på en orginal m5a.Vilket fall så måste du nog byta svänghjul till ett enkelmassa då dubbelmassesvänghjulet inte kommer att hålla någon längre tid med sinter. Om du vill ha bättre klipp i kopplingen än orginal så skulle jag satsa på en sporttryckplatta och organisk lamell.Det kan ju vara trevligt att kunna köra i köer och i stan med:) |
|
|
köpte en CLUTCH MASTERS BMW E39 M5 1999-2004 4.9L STAGE 3 racing av en kille i englad fick den biligt. kostar runt 800 dolar ny . och du har rätt ang sinter inget för mig tack för infot man tar all hjälp man kan få.. har nu köpte porshe 6 kolv ok men har samtidigt hittat andra ok alkon som jag tror passar mig bätre. så nu om någon itreserad av dom röda porsche oken så säljer jag dom till bra pris. dom är i mycket fint skick kompletta .. putte,m |
|
|
Skall man ha en värre kopplning till M5/M3 så tycker jag man skall satsa på sachs organiska raceengineering lamell och deras hårdare tryckplatta. Sinter förstör bilens kör egenskaper och man tröttnar FORT www.byebyepolizei.se mötesplatsen för dig som gillar bankörning |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.