|
|
|
|---|---|
|
Hej, Startade en tråd innan sommarn om att ja skulle köpa en m3 e46 men ju mer tiden gick fick jag upp intresset för en m5a, Har redan ägt m3 dock 3,2 -97.,Hur som helst så ska jag hämta upp bilen imorgon . Bilen är en 2002 med 13500mil på mätarn, fuller stämplad och m testad iveckan. Återkommer med bilder men är som sagt riktigt exalterad över köpet. Fråga, finns de träffar runt GBG området för BMW entusiaster?Har aldrig varit på en sådann och tänkte att det skulle vara skoj. MVH | |
| Glömde skriva att bilen är lemansblå och är absolut fullutrustad. | |
Gemini__ |
Kul, gratulerar. Upp med bilder sen när du fårr hem vagnen. |
|
Grattis, så du har bytt upp dig från focusen :) |
|
| Får man fråga vad den kostade.. | |
| Vill också veta | |
| hehe bomow är det min gamla volvo bekantning=)? isåfall leta efter dig igår och tänkte berätta att jag äntligen köpt en m5a=) Jag betala 160 000 med m-test och ny besiktning och blocketförsäkring. Bra/ok deal enligt mig. Bilen är i toppskick | |
| Får lov att gratulera! Hunnit fundera på några modifikationer än? :) | |
| Vad begärde de från start? Finns annonsen kvar? | |
|
Grattis, en till M5 i Alingsås alltså:) Jo, det finns BMW-träffar i Göteborg. Länk Brukar träffas utanför Burger King på Hisingen varannan fredag vid 19. Var träff igår, så om 14 dgr alltså. Tá det lugnt nu, spara kopplingen...:) |
|
|
Får se om länken funkar nu.... Länk |
|
| Hehe ajemen det behövs en till här;) bilen jag köpt räknas som en 03a och den hade dvdnavi=roluga nyheter jag ej visste, Kört cirka 50mil idag å herrejävlar vilken beast!! Min gamla m3a har ingen chans känns de som:) bilder kommer under morgondagen! | |
|
Kan säga att M5an du köpte är en 2003 åk till bmw och fråga. Killen som sålde bilen förstår ganska lite om bmw. Grattis iallafall till ett skjysst åk en av dem finare jag sett iallafall. |
|
|
Är det bara jag som vill se bilder? ;-) BMW CS #1812 |
|
| Nej, Philip - uttrycket "absolut fullutrustad" väcker onekligen en del nyfikenhet även hos mig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.