|
|
|
|---|---|
|
Min mammas 325i -86 stals i Uppsala inatt. Bilen har Regnummer RLA325 Bilen stog vid Djäknegatan Kontakta mig eller Polisen om du har sett något. telefon 0733500728 | |
|
Bilen är fortfarande borta. Den stals från kantorsgatan och inte djäknegatan som jag skrev tidigare. Bild finns här. Länk Lars |
|
|
Lite tips om du vill hitta en bil.. Lär väl ha används för att transportera nån från krogen eller så är det någon pundare som tagit den ett tag. Med tanke på milen så lär den inte slaktats.. Ring och kontrollera om det finns några p-böter utfärdade sista tiden. Inte allt för ovanligt att stulna bilar står och samlar på sådana om den är dumpad. Ring och kontrollera om den passerar några vägtullar. Iofs svårt att hitta den exakt, men du vet om den rullar i Sthlm.. Kör en vända och kolla i "stökiga" områden i Uppsala, spec besöksparkeringar. Lycka till.. |
|
|
Hej tackar för tipsen! Det står en hel del andra äldre bilar på den parkeringen och bilen var även låst med rattkrycka. Milen till trots så gick den väldigt bra och var nybesiktigad utan anmärkning samt nyservad. vore skönt om den dök upp så att min lillasyster som lånade bilen (efter att hennes bil blev stulen för 3mån sedan) vet om hon måste köpa en bil eller om hon får tillbaka den. Naturligtvis så är hon rätt deppig efter att på så kort tid blivit av med 2 bilar. Den förra hittades 500m därifrån sönderkörd och allt löst i bilen stulet. På den bilen fanns bara trafikförsäkring så hon fick inga pengar.... Lars |
|
|
Jag har fått en 323-84 (riktigt fin å racepreppad) stulen på den gatan. I samabnd med utredningen fick jag veta att kantorsgatan i Uppsala har överlägset flest bilstölder i hela uppland. Nånting i stil med 3 gånger så många som 2an... Min bil hittades för övrigt några kvarter bort (i salabacke) utan fälgar, 16 tums alpina, sönderkörd utvändigt nergrisad inuti och med 30 körda mil... Försäkringsbolaget fick lösa ut den... /Jonas |
|
| sorry, väktargatan ska det vara, inte kantorsgatan... men dom ligger ju bredvid varann... | |
| Jag tror på pundare som vill ha den att svina med. | |
|
Hört/sett något ännu?? synd på sådan kärra. Mvh Jonas B. p.s håller tummarna. |
|
|
P.S 2, cool mamma du har som åker 325-86. Jag är glad att min far åker 530-90 bla. Mvh Jonas B. |
|
|
Kom inte 325i först som 87-års modell? Hoppas ni får tillbaka bilen iaf! |
|
|
Hej, Jag har väntat på den frågan i tyskland kom den redan 86 och då har den inte heller Kat. bilen har inte kommit tillbaka. Lars |
|
|
Bilen är hittad på E18 vid Enköping. Vet inte skicket på den ännu men den är bärgad till en verkstad. Lars |
|
|
Vi har fått allt vi äger förstört eller stulet, helst vill jag att det försvinner med bilen så jag slipper se och sitta i dem efteråt för mig är det bara äckliga människor som gör detta. Hur får det upp rattkryckan? När jag långtidsparkerade min epugeot så tog jag bort huvudkabeln till tändspolen, det kom ingen vart. 2 narkomaner kl 18:30 en torsdag, grannarna såg det och sen kom länsman och hämtade dem. Jag fick ingen ersättning, yrkade även på att jag ville ha en dagslön för förlorad inkomst då jag var tvungen att bogsera den till verkstaden, det tyckte inte åklagaren var rimligt. Hur som helst jag fick ingen ersättning alls och fick betala 2500 kr själv i självrisk |
|
|
Det var pundare som hade tagit bilen, De hade förmodligen levt i bilen. Försäkringsbolaget beräknade skadorna till minst 40000kr och då är den inte ens provstartad. Försäkringsbolaget löser in bilen. Pundarna hade bytt stereon i bilen. Lars |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.