|
|
|
|---|---|
|
hej, vad är vettigt pris för en 525 xi auto touring 2005, 10.000 mil med följande utrustning: Automatisk växellåda (205) Dragkrok med avtagbar kula (235) Dryckeshållare fram (442) Farthållare (540) Interiörlist trä (438) Läder Dakota Tryffelbrun (LCTE) Rails (386) Servotronic (216) Skidsäck (464) Stöldlarm (302) Vita blinkers (785) Xenonstrålkastare (522) xDrive - kontinuerligt variabel fyrhjulsdrift (203) Saknar PDC :( Nåt mer "viktigt" som saknas? Verkar ha "enkel" ac-anläggning, i alla fall inte två-zons.... Säljare: BMW-försäljare Hoppas på SNABBT svar | |
| 214' som dom begär är väl helt ok med tanke på att det är en auktoriserad BMW-handlare du köper den av. Allt är ju naturligtvis beroende på skicket, analkande service, däck etc. Tycker att det gott kunde varit några färre mil på mätaren dock för det priset. | |
|
De har egentligen höjt priset igen till ursprungliga 224', men jag visade mitt intresse lite tidigare så kan få den för 204' med 1 års garanti. Däck helt OK, 6 mm tror jag Service, närmsta är microfilter, bara 100 mil, men det ingår. Sedan olja, 1200 mil tror jag och bromscheck 2000 mil ca. om jag kommer ihåg rätt. Dock ingår inte vinterhjul, och de är väl ganska dyra då det om jag förstått det rätt är lite speciella till x. PDC, går det att eftermontera på snyggt sätt? Alternativ? |
|
|
204' med ett års garanti låter ju helt ok! Dessutom får du ju BMW:s prova på försäkring i 6 mån för 1500 tror jag det är. Vinterhjul köper du beggat på blocket för 5-7'. PDC kan jag personligen klara mig utan, men avsaknaden av sportstolar är det värre med. Lycka till! |
|
|
Tack, ligger nära till hands att jag slår till. Provkörde igen på lunchen och har bilen kvar så ska ta en tur till efter arbetet, sedan bestämmer jag mig. Är i väldigt bra skick i alla fall visuellt, går otroligt fint o bra. Verkar inte vara alltför törstig heller om man kan lita på instrumenten. |
|
|
Skulle jag mycket väl kunnat tänka mig, men avståndet var tyvärr till din nackdel, annars läckra färger och allt. Slog till, priset var nu höjt till 224', men mitt pris stod kvar, så 204' får väl anses som OK verkar det som :) Så äntligen har man en bil som man önskat :) |
|
|
Finns ju en här på forumet som säljer en sådan i vinrödmet +ljubiege skinn. |
|
|
Länk bättre mil ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.