|
|
|
|---|---|
|
Hej alla glada! Har glidit runt här ett tag nu och fått svar på det mesta som rör 540:in, mkt trevlig bräda! Nu till frågan. Letar nya strålkastare (E39) och vill ha den nya modellen (angeleyes) fast med gula blinkers då jag tycker det ser trevligare ut. Vad jag förstått så finns dessa bara på importbilar? Finns det någon firma som säljer något liknande? Har original xenon på bilen idag. MvH/Martin Roos | |
|
Verkar rätt ensam om att gilla gula blinkar. Finns gul transparent spray om du vill lacka dina klarglas eller vita...:o) Stillaman |
|
|
Det finns två varianter; Europamodell 520d-540i Orange blinkers + orange på sidodel (ej position) US-modell 525i-M5 Vita blinkers + Orange på sidodel (med positions-funktion). Det finns/fanns ett fåtal Svensk-sålda E39 facelift med orangea blinkers där något blev fel vid beställningen. En fördel med orangea är att dom är mindre populära att stjäla. Personligen är det kul med variation, så tummen upp för denna idé. Mvh Stephan |
|
| Håller med att facelift lycktorna med orangefärgade blinkers är snygga! Vill själv ha!! | |
|
Jaja, menade inget illa. Har väl inte sett det bara. ngn som har bild? Stillaman |
|
|
Orangea Europa... Länk Vita med orangea sidopositionsljus... Länk Stephan |
|
|
Fick bara upp en av länkarna, men ok. ser väl schysst ut iofs. Stillaman |
|
|
Tack för svaren! Tycker det blir snyggare med en mörk lack o gula blinkers helt enkelt=) Något liknande detta är vad jag söker: Länk Länk Länk Är detta US-modell? mvh martin |
|
|
Hoppas den här fungerar... Länk Europa med orangea. Martin; Den nedersta är Europamodell, övriga US-modell. I vissa ljus ser US-modell ut att ha orangea blinkers, tror det sitter glas i orangefärg innanför det vita yttre glaset eller så är det glödlampan som gör det. Personligen hade jag valt US-ljus med inkopplat sidopositionsljus. Har man en Touring skulle jag även fundera på facelift US-lampor med röd blinkers, kan dock vara osäkert om det är godkänt (får ju inte blinka rött) Länk Är den dessutom importerad är US-panelen för regskylt en självklarhet. (ja jag älskar liten regskylt=) Stephan |
|
|
Mot svart och silverlackad ser det helt ok ut, men mot den röda och säkert flera andra kulörer tycker jag att det skär sig med orange... Men smaken är ju olika. Stillaman |
|
|
Tror de sådana jag har i garaget! Jag vill ha med vita blinkers därför ligger dom på hyllan! Följde med bilen som bonus därför ligger dom på hyllan! |
|
|
Gör en schysst affär med martin då, Merza. Stillaman |
|
| Givetvis | |
|
Tja merza! Sitter du på ett par facelift med gula blink till e39? Isf. e jag mkt intresserad.. bild? mvh martin |
|
|
En bild ska vi kanske fixa fram på något sätt!!! Ge mig någon dag. |
|
|
Tjena! Vet ej hur man får bild med här. Får lägga ut den som annons här på AP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.