|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har tänkt sälja min Bmw e39 -00 IM. Bilen har gått 13000 och färgen är titansilver. Det sitter ett helt nymonterat avtagbartdrag på den. Det är som sagt var m-paket. Bilen är fullservad och kommer att säljas nyservad. Sommardäck på 17" m-fälgar och vinterdäck på 16", dubbade. Sportstolar med svart mocca klädsel. Bilen äf fin och välskött. Min fråga är nu vad man kan begära i annonsen för att ligga rätt i pris. Tack på förhand! Mvh | |
| 523 sedan ska tilläggas. | |
|
55´ SUPERNATURAL |
|
|
Alltså, vad jag menar är att du kan begära 60-63 men kan släppa den för 55 men inte mindre. SUPERNATURAL |
|
|
Var hittar man en fullservad 523iM -00 med 13000 mil på mätaren för 55.000kr? De flesta på blocket som ens ligger i närheten av den summan är långmilade buskar. Är bilen i bra skick och rostfri så tippar jag på att du får 70-75.000kr. |
|
|
Jag skulle vilja hålla med Zed82! 55.000kr låter ju galet lågt i mina öron! 70-75.000kr låter betydligt mer sannolikt för en fin vagn med låga mil! MVH/Joni |
|
|
Sådär väldigt lätt verkar det inte vara att få 75' för en 523iM: Länk -------------------------------- //Lövet |
|
|
Tror 75KSEK är ytterst svårt att få ut. Att pröva skadar iofs inte. |
|
|
Hej, knappa in ditt reg nr här: Länk Priserna brukar stämma ganska bra! //H |
|
|
Sålde nyss en 525i -01 med 15900 mil på mätarn. 60´gick den för. Testade att begära 75´men inte ett svar. Gick ner till 69´och då börja det röra på sig. Tror inte jag är fel ute när jag säger att det är rimligt att 523:an bör gå kring 55´. SUPERNATURAL |
|
|
Doktor-T, hade din bil M-paket? Gör ganska stor skillnad på priset, uppåt 10'-15' iaf. 3000 mil mer har också en inverkan på priset, vi är ganska milkänsliga i Sverige. Jag tror att det skulle vara möjligt att få ut 70-75' för en fin 523iM, men då krävs en väl utformad annons med bra bilder. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.