|
|
|
|---|---|
|
Hej! Tänkte byta ut massor av stag på min e34. Har sökt lite men inte hittat. Vart kan man hitta starkare krängningshämmare m.m till e34? nån som har nåt tips? mvh//Chrille Christian Johansson | |
|
Här: Länk |
|
|
ok, men det finns bara krängninghämmaren fram uppe. Finns det ingen som säljer stagen som sitter under, typ hårdare krängningsstag? Passar m5:ans grejor? mvh//Chrille Christian Johansson |
|
|
Det finns kräningshämmare både fram och bak; Standard E34; 23mm fram och 15mm bak M-Sportchassi; 25mm fram och 18mm bak M5 Sedan UTAN Nürburgringchassi 25mm fram och 18mm bak M5 Sedan MED Nürburgringchassi + M5 Touring UTAN Nürburgring; 25mm fram och 19mm bak M5 Touring MED Nürburgringchassi; 25mm fram och 20mm bak Delarna finns hos BMW Stephan |
|
| Här finns en hel del chassidelar/väghållning Länk | |
|
passar M5:ans krängningsstag bolt-on på 525 e34? //Chrille |
|
|
En polare bytte sin bakre från Sportchassiförsedd 540iAT till Touring/Nürburgring (20mm) och med rätt fästen var det ett enkelt byte. Stephan |
|
|
20mm krängaren kostade 1350kr på Bmw senast jag kolla. Fanns 1 i lager nere i Europa då så de växer inte på träd :) |
|
|
behöver man 20mm bak (på en sedan) eller kan man nöja sig med den vanliga 18mm? jag har standard snik 23mm/15mm nu men det är för mjukt.. bilen välter i kurvorna.. |
|
|
Bmw tyckte ju inte det så de går nog bra med 18 :) 18/19 är ju mkt lättare att hitta begagnade för 4-5 hundra. Jag har 18 bak och det blir skillnad. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.