|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
Verdi |
Jag bor i nyproducerad bostadsrätt (1 år gammal nu men renoveringsbehovet är fortsatt minimalt. :)) och ska jag bo i villa så vill jag nog ha nytt där också. Men vi får väl se. |
|
Verdi; Jo, A6 kanske hade fungerat men den föll ju igenom på priset liksom E61 touring. Nu köpte jag mitt hus nytt 2006 och tro mig, det finns saker att göra/grejor som ska fraktas hem från Bauhaus till ett nyproducerat hus också ;) Nu har jag inte "Galna Ernst" sjukan men jag har precis investerat i en ny Dewalt såg som skall användas till att bygga en lådbil till min lille son. Funderar på att göra en stomme av gamla väggreglar samt kaross i masonit som ser ut som en E30. Några överblivna spontade takpaneler kommer att passa perfekt som M-tech II paket på sidan. Vi får se vad det blir när det är klart... E30 modellen är så kantig så den blir lätt att såga till. :) |
|
|
Kristoffer_L: Jag är väl förberedd inför den dag det är dags för barnafödande med allt vad det innebär, min C5 kombi -05 sväljer mer än någon Volvo någonsin har gjort (med undantag för Volvo Duett iofs...) :) Jag kan absolut hålla med Leffo om att interiören är plastig, dock blev det bättre vid faceliften 2005. Blommig klädsel (eller mögelfärgad om man så vill) fanns på pre-faceliftbilarna, jag har dock snygg grå alcantaraklädsel i min - _hatar_ standardklädseln. /Masten |
|
|
Vill man ha en vettig kombi är Opel Vectra Kombi från 2006 en riktigt bra bil för pengarna Ingen lyx eller körglad precis men jämför man med franska och japanska alternativ i samma prisklass skulle jag nog välja Opekn |
|
|
Jag har kört Focus -04 (alltså gamla modellen) sen jag sålde min 528 e28 för 5 år sen. Jag har varit skitnöjd med bilen totalt sett...grymt fint chassi, ekonomisk, hyfsat komfortabel och i stort sett helt krångelfri. Jag provkörde nya modellen när den släpptes men blev inte imponerad, fanns inte en chans att jag skulle byta ner mig till den. Nu har jag blivit med BMW igen och de är givetvis inte i samma division, 525:an är helt underbar och så otroligt tyst att färdas i. Forden ska nu säljas och det kommer faktiskt att kännas jobbigt att skiljas från den. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.