|
|
|
|---|---|
|
Tjenare, tänkte piffa till min dator med ett nytt startljud. Och varför inte något så grymt som det avslutande BMW-Ljudet som man fått lyssna på ett par år nu! (Spola till 0:38) Länk Någon som har detta ljudet avskärmat, eller ja rent så säg gärna till =) Kan ju extrahera ljudet från flashklipp men hittar inte någon reklam där den får ljuda "ostört". tipsa gärna =) | |
|
Här finns det du söker, bara att ladda ner. Har den själv som sms signal :-) Länk Mvh Johan |
|
|
Tack som FAN! Har letat efter detta ljud i evigheter (Nåja, minst 3 år!!). Det är därför man skall starta en tråd istället =) Dela på kunskapen. Tackar Passo! |
|
|
Tror iofs inte att den går att använda till datorljudet, fungerar nog bara i mobilen. Men löser du det får du höra av dig! Mvh Johan |
|
|
Jag snodde ljudet från sidan direkt via ljudkortet, blev en fin ljudfil på datorn. Powerposta din mail så kan jag skicka ! |
|
|
Helvete, tydligen kan man inte byta startljud i Windows 7 utan att mecka en massa :( |
|
|
mixim: Jodå. Högerklicka på skrivbordet, Personalize sen Sounds längst ner, nästlängst till höger och sen Windows Logon och klicka Browse. Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
Har inte samma ljud för start och Logon av någon skum anledning, får prova mig fram då =) |
|
|
Okej. Då var det jag som förstod dig fel. Sorry. Hoppas du hittat någon smidig lösning. Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
Magnus18, kollade upp nu och yepp det är bara vid själva inloggningen som ljudet ändras (typ när man loggat ur och loggar in igen). Men för att byta startljudet måste man reshacka, vilket jag inte orkar just nu =) Länk //Jocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.