|
|
|
|---|---|
|
Hej! Någon som vet om det fanns som tillval att bara ha pdc bak och inte både fram och bak? Gäller e32. /peter | |
| Fanns det fram menar du??? | |
|
Menar att det bara finns bak på en bil som jag har tittat på. Då jag själv hade en e32 så fanns det både fram och bak. /peter |
|
|
Gissningsvis har dom bytt kofångaren någongång och inte fått tag på rätt version. Gör man en felkodsavläsning på BMW får man väl se om systemet saknar ett antal givare /Mats J |
|
| Fanns väl valen att få det monterat bak eller bak och fram. | |
|
Enda möjliga valet var att få det fram OCH bak, kostade 1190DEM 1993, ingick även i Highline-paketet till 750iL. BMW E32 var första bil med parkeringsradar, har för mig det var 1990. Även Xenonljus var E32 först med (1991) Källa... Länk Stephan |
|
| Det betyder att någon måste ha bytit fram till en utan pdc....undrar hur svårt och kostsamt det är att fixa det därfram då..... | |
| Kollade faktiskt priset på pdc-sensorer till e32 på bmw för några månader sedan; ca 800kr styck har jag för mig. Men det tillkommer väl fler kostnader om de ska installeras i en stötfångare som ej är förberedd för dem och dem har jag ingen aning om tyvärr. | |
|
Hej! Har hittat en som har en stötfångare med pdc. Undrar hur lätt det blir då? Måste man en ny styrbox? |
|
|
Du har ju haft PDC fram en gång i tiden så det bör ju bara vara "plug and play" Har du haft av stötisen och kollat under? Stephan |
|
|
Har inte kollat, men får göra det i helgen. /peter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.