|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Kör Volvo nu när BMW är såld S60 -01 170 + V70 -09 D5 och det fungerar bra och är mycket bekväma men inte samma körkänsla |
|
|
SAAB 9-5....tycker faktiskt den är bättre än ryktet.... Åtminstone i mitt tycke bättre än Audi A6....Hade tidigare en -05:a...usch...inte mer Audi för mig. Frasse |
|
Verdi |
9-5 är ju från 90-talet och ful som stryk. |
|
Audi eller Porsche. Möjligtvis någon Merca, finns ett fåtal modeller som inte (hunnit) få idiot/ekobrott-stämpeln på sig än. |
|
Verdi |
Trots att jag numera äger en BMW så är det väl BMW som kanske har största problemet med sin image? Kioskägarbil. Kokainsläde osv. :) Plus att när man ser en bild på en trafikolycka där någon "av okänd anledning kommit över på fel vägbana" så är det ofta en BMW med hjulen i vädret. |
|
Körde en BMW 523 E90 förut och kör nu en MB E280 06:a Måste tyvärr erkänna att Mercan känns betydligt bättre på nästan allt och jag skulle absolut inte vilja byta tillbaka |
|
| Verdi, jag håller med. Men frågan är om inte Audi sakta är på väg att ta över den stämpeln när det gäller kioskägarbil etc. | |
|
Porsche eller Mercedes, jag hade aldrig kunnat köpa nått framhjulsdrivet hursomhelst. |
|
|
clubsport> därför det finns quattro ;) tallviking> 523 E90, är det individual? |
|
| Mercedes utan tvekan. | |
|
Alfa Romeo så klart. /Thomas |
|
|
1. BMW 2. Chevrolet (60/70 vissa 80) 3. Volvo 4. Mercedes Finns det andra bilar än BMW!? |
|
| Volvo, Alfa, Mercedes | |
| Mercedes, Lexus eller Saab. Nya 9-5:an lockar mer och mer faktiskt... | |
|
Alfa Romeo. Hade inte BMW funnits hade jag haft för länge sedan... ------ BMW CS #04839 |
|
| Har åkt Audi med V6-a i många år trots dyra kamremsbyten. När det var dags nu att skaffa en till bil i familjen så lutade det åt en A6 med kamkedja men tydligen har Audi problem med kamkedja/sträckare så om man har otur så åker man på ett byte av dessa för 25000:- Därför blev det en BMW efter flera års upphåll. Men om jag måste välja nåt annat än BMW så blev det nog en Audi. | |
|
Jaguar eller Porsche ligger nog närmast till. |
|
|
1. bmw 2. mercedes 3. Audi 4.Häst+vagn 5.Japanskt Das bmw |
|
|
ingen audi i alla fall. mer inavlat märke får man leta efter. hur kan man göra så många olika modeller så lika?? känns ändå skönt att Audi håller på att ta över turkstämpeln som Bmw haft ett tag, så tack Audi. annars mercedes tror jag... |
|
| Audi förmodligen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.