|
|
|
|---|---|
|
Hej på er! Jag har denna bilen Länk och ska sänka den. Bryr mig inte det minsta om att den kommer bli stötig men vill ha den så låg som möjligt. Frågan är hur mycket tror ni man KAN sänka den om man ska lyckas få på dessa hjulen Länk utan att dom går emot skärmkanten? Har hört att H&R ska ha sänkningsatser som sänker 60mm. Tror ni man skulle kunna sänka så mycket? Tack på förhand! | |
|
Hej, mkt finbil du har! <om du inte bryr dig om att det blir stötigt så kan jag tveklöst rekomendera Coilovers till din Touring. Fördelen med dessa är att du bestämmer själv hur låg den skall bli. Vad är det för ET, inpress på fälgarna du länkar till? Det är lite det som avgör hur mkt du kan få ner kärran utan att det skrapar i skärmkanterna. Blir nog läcker med de fälgar du valt. Scnitzermann. |
|
|
H&R:s 55/35 sänkning ser grymt bra ut på dessa bilar. Vill du åka lägre så blir det coilovers. Mvh Henrik |
|
|
Lånar tråden lite, funderar själv på att sänka min e46 Länk , men sitter o funderar på om jag ska köra med bara sänkningsfjädrar eller om man ska köpa kitt med dämpare? Coilovers känns inte speciellt lockade, då jag inte har några banambitioner... Sen undrar jag även som ovan hur mycket man törs sänka? (har et 35 på mina 19x8), funderar på 40-45 fram men blir det för lågt tro? /mvh Nikke |
|
|
Tack för era svar. ET på fälgarna verkar det som att man kan välja mellan 20, 30 och 40. Har kollat på coilovers men känner att det nog inte är något för mig. Kommer ändå aldrig ändra sänkningen utan sänka bilen och så får den vara så liksom. Vad tror ni om detta kit? Länk Tror ni man får dit fälgarna utan att dom går emot skärmkanten med det kitet? |
|
|
tror inte det blir några problem jag har sänkt min 55/35 som sagt går fint har m3 evo fälgar på den med 235or runt om och lastar jag i för mycket så skrapar det i aldrig annars. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.