|
|
|
|---|---|
|
Såg denna E28:an på Blocket idag. Inte billig, en kul med en lågmilad E28. Länk | |
Scheckheft |
Dyr? Nja, jag vet inte. Hur många lågmilade E28 i originalskick finns det? Om skicket är ok är inte priset orimligt. Mvh Scheckheft Aus dem All betrachtet ist die Erde Weiß und Blau, das kann kein Zufall sein! |
|
Jag har haft en del E28:or och tyvärr så tycker jag just 520i modellen vara den tristaste(dock ganska mysig gång på motorn) och jag måste också tyvärr säga att den modellen är tämligen ointressant för mig... Ok, visst, den verkar ju vara fin och så naturligtvis, men ingenting JAG skulle fundera på att köpa iaf.. Tror den bilen blir kvar ett bra tag till det utsatta priset hur som helst OM nu "folk"(läs entusiaster/köpsugna) tänker som jag :) Jag har tänkt fel många gånger, men det var synd att det just är en 520i anser jag.. Skulle jag handla en BMW E28:a som entusiastbil så skulle det ännu en gång bli en fräsch manuell M535:a alt. 535i, otrolig bil egentligen, oavsett mil.. dock skall den vara "rätt skött" och inte allt för allvarlig rost osv.. Men går man "bara" efter miltalet så visst skulle den fungera bra i några år om nu någon vill hosta fram kring 27000 svenska riksdaler för denna.. Hade den rullat 820mil vore det en helt annan sak och många skulle bli sugna bara för detta(dvs ha i garaget som "putsarbil" och inte köra en meter med den). Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.