AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
70.417

Färgval på ny bil

Sida 9 av 16
Visa användare
637
Pavel
2020 M135i xDrive
Stefan, som du kan se har vi tagit beslutet åt dig - SEDAN! :)
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Det var toppen. Då får det bli en sedan:D

//Stefan
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Det får bli en briljant vit sedan med den korallröda klädseln.

//Stefan
Klockren kombo. Så jävla fint med vit bil och korallrött läder.
Jag har de lädret;)
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Har M3 sedan också blivit ansiktslyft?

Mvh Johan
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Tack Sevak.
Kolla in länken som Jensc skickade tidigare i tråden. Briljantvit. Är det snyggt eller ÄR DET SNYGGT!
Ps: träffar min polare i nästa vecka, han komme till LKPG. så jag hör av mig ang RL

Grelle:
Sedanen verkar ha nya facet. Specen på bilen kommer i morgon.

Pavel:
Vi lyckades fixa tonade rutor på touringen, samt att uppgradera till High End.
Har du börjat käka valium ännu?

//Stefan
Visa användare
637
Pavel
2020 M135i xDrive
haha! Yepp, 2 valium om dan, sen mår jag alla tiders :)

Ska bli intressant med high end -ljudet, det måste dock vara bättre än Logic7, annars är bmw ute å cyklar..

På fredag är det exakt 2 veckor kvar till leverans, den första av dessa två räknar jag bort då jag ska jobba mycket övertid och då kommer veckan gå fort vilket betyder att det egentligen bara är 1 vecka kvar....... drygt :)
Visa användare
637
Pavel
2020 M135i xDrive
Stefan, glömde gratta dig till ett bra färgval på M3an + att du valde sedanen! *tumme upp*
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Tackar allra ödmjukast Pavel.
Jag kan höra av mig så kan vi ta en fika någon gång när vi är i Göteborg kan vara kul och spana in bilarna.
Vi har alla våra släktingar i Göteborg och min bästa kompis bor i Onsala, så vi är i Götet rätt ofta.
Tycker sedanen ser snyggare ut. Det är den bilen jag längtat mest efter.

//Stefan
Grelle:
Den har åtminstone dom nya baklysena.
tror att coupen får facelift vid årsskiftet och då borde väl m3:an med få det eller vad säger ni??
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
StefanL: Grattis till en smakfullt komponerad M-symfoni:) High End-ljudsystemet är som att kliva upp till Business i flyget i jmf med Ekonomiklass. Mer kvalitet på volymen:)
Mvh
Asken
Visa användare
637
Pavel
2020 M135i xDrive
Låter som vi får ordna en 335i -träff i Göteborg inom kort, Vore så jäkla roligt att träffa folk från forumet!

kul att se nybilsköpen öka på sistånde, har sett en å annan tråd på AP senaste tiden ang köp av ny bil.

Har ekonomin tagit en vändning?
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Asken: Tackar. Det låter onekligen spännande att få uppleva High End systemet.

Visst vore det roligt att få till en träff med bara 335or till våren.

Det verkar som åf har riktigt mycket att göra just nu.

//Stefan
qd
691
qdtjant
F34 335i xDrive MPPK
1M Coupé 2012
Alpina B10 V8 -99
Nr 629.
StefanL:

Jag har High-End Systemet i min 535D och det ÄR stor skillnad på ljudet, till det bättre, jämfört med LOGIC7.
Så Asken har rätt !

/Janne
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Är det samma system i 3 resp 5-serien?
Jag har HiFi-systemet i min nuvarande 325:a och det är inget vidare om man jämför med LOGIC7
som jag hade i 335d.

Tycker ändå att High-End är väldigt prisvärt om man jämför att plocka ihop ett eftermarknadspaket.
Tyvärr har jag inte lyckat med att få till en provlyssning ännu, men det är kul att du bekräftar att jag har gjort ett bra val Janne:-)

//Stefan
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
En annan fråga som jag går och funderar på är valet av inredning på M3:an.
Är verkligen rött skinn rätt, eller ska man gå på svart?

//Stefan
Roffa1
Tror att det röda skinnet kan förändras i kulören p.g.a kraftig solexponering. (kan bli orange) Hade jag fått tillfälle att välja skinnfärg, så hade det blivit Svart Dakota.

Om jag dessutom skall vara riktigt ärlig så hade jag ej valt Vit (standardlack) till en extrembil som M3. (tror det ev,kan sänka 2:a handsvärdet)

Hade nog i 1:a hand valt Spacegrå metallic inkl svart skinn.
Samt i 2:a hand Bluewater metallic samt Oyster. Denna ovanliga färgkombination ser mkt lyckad ut i verkligheten. (ser dock hemsk ut på bild)
Verdi
Jag hade nog valt moonstone. Den verkar få en lite matt effekt i solljus som ser läckert ut, även om killen i länken hävdar att det är svårt att göra rättvisa på bilder.

Länk
Verdi
Hur många vita bilar har du beställt nu Stefan? Är det inte trist att ha 2-3 vita bilar på garageuppfarten?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.