|
Sida 8 av 16
|
|
|---|---|
| Ingen röd, du ska ha en vit M3 sedan med manuell låda och ingen taklucka. Helsvart interiör med största ljudpaketet. :) du bör även behålla 18 tummarna, 19 blir onödigt tungt. Dessutom ser de svarta 18tums fälgarna skitbra ut på vit M3a! :) | |
|
Undrar om det blir någon facelift på sedanen? Vit är snyggt på en M3. Tycker också manuell är att föredra. Jag kan nog tänka mig ett par lätta och snygga 19 tummare, och kanske beställer bilen med de 18 tummare du menar. //Stefan |
|
Verdi |
Väger 19" mer än 18"? Hur mycket? |
| stefanl: menar du riktiga ferrari färgen eller motsvarande från bmw?? tor i ivlket fall som helslt att det hade blivit kanonsnyggt gärna med beigt läder så som ferrari har :p | |
| angående faceliften så tror jag att coupen får nya framljus och då m3sedanen har dessa kan det nog bli en facelift | |
| Länk lite bilder på olika individual bilar :P | |
| Måste säga att den här "Brilliant White" m3an var ruskigt snygg! Länk | |
|
schysst länk bmw-jerry. Tack!:-) PS den vita sedanen med kolfiber detaljer var grym //Stefan |
|
|
Sedanen är verkligen snygg i M3 kostym. Häftig splitter dessutom //Stefan |
|
| är det ingen mer än jag som gillar laguna seca blue? :P | |
|
lite bilder på e90 facelift med m-paket Länk vet någon vad detta är för splitter ??Länk |
|
|
vilka bilder du hittar, all heder till dig:-) Jag är nöjd över mitt färgval när man ser dessa snygga bilder. //Stefan |
|
|
Stefan, låter ju fantastiskt att kunna plocka ut ny bil med nästan obefintlig värdeminskning. Vi kanske skulle göra ett gruppköp på två M3:or då borde du/vi kunna få någon procent till ;) Jag tar en 4-d blue water / oyster! Men jag får inte riktigt ihop matematiken, vem köper en halvt år gammal bil till nypris? Är det folk som tycker leveranstiden är för lång eller folk som inte lyckas förhandla fram ett bra pris på ny vagn? Tar AP dem som säljuppdrag för din räkning när bilen ska avyttras? Många frågor om sådant som jag egentligen inte har med att göra. Var nära att köpa en ny Kia Ceed till frugan i vintras men det blev inget då jag trodde bilen snabbt skulle tappa värde men tittar man på blocket begärs det nästan nypris för drygt 6 månadr gamla bilar med ett par tusen mil på mätaren. |
|
|
BjörnB: Tyvärr kan jag inte gå in på detaljer, men visst ligger det något i det du säger. Dels har det återigen blivit lång leveranstid på vissa bilmodeller, vilket gör det attraktivt att köpa en nästan ny bil med alla garantier och få mil på mätaren. Själv skulle jag inte betala 500tkr för en 3 år gammal M3:a med ca 2.000 mil på mätaren. Service och andra kostnader drar i väg även på en tämligen ny bil. Med bra rabatter och att man inte idiotutrustar bilen så kan en M3a till och med vara ett ganska bra köp. Dock är ingen ny bil någon sparbössa. PS:Ska vi beställa två? Vilken färg vill du ha?:-) //Stefan |
|
|
Hehe, kan ta vilken färg som helst om jag kan åka M3 nästan gratis ett halvår. Men det blir nog ingen ny bil innan barnen fattat att man inte ska gå i baksätet med skorna på. Eller öppna Happy Mealen och börja äta i bilen. Tänk dig det läget i nya M3:an ;) |
|
| Stefan: Blev det en Coupe? eller kan du fortfarande ändra dig? | |
|
Jag velar fortfarande mellan coupé och sedan. Jag hade en sedan på g i våras men affären gick mig ur händerna. Gillar verkligen den nya facliften på sedanen men tycker linjerna på coupén fortfarande är ett strå vassare. Ett riktigt svårt val. Möjligt att en sedan är ett bättre köp om man ser till en kommande försäljning. Jag ska undersöka om mitt gamla kompressorpaket passar till V8:an. Det vore grymt att tvångsmata denna underbara motor och behålla bilen för resten av livet:-) //Stefan |
|
Njuren |
Röstar för sedanen! Ein Prosit, ein Prosit der Gemütlichkeit! |
Roffa1 |
Instämmer med föregående skibent: "Satsa tveklöst på Sedanen" Coupen ser ut som ett dåligt garagebygge..Sorry! |
| om du ska satsa på ett kompressorkit ska du beställa med individuallack samt annan utrustning som verkligen gör bilen unik :P | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.