|
Sida 5 av 16
|
|
|---|---|
|
Jag tror att bilen blir kanon, och det viktigaste är att du är nöjd. Jag tror vitt och gun-metal fälgar går bra ihop, dvs grå-svarta i matt finish. |
|
|
M3:an var riktigt snygg:D //Stefan |
|
|
Mycket bra val Stefan! Vit Touring med performance grejer. *tumme upp* Så hur ser din spec ut nu när ordern är låst?? |
|
|
Här är kopia av specen: Färg 300 Alpinvit II Klädsel LCCX Läder Dakota Svart 19 100 Utrustning, paket 7RR Dynamic package 16 700 2S2 LM Fälg Stjärneker 287 18" 7 100 481 Sportstolar 522 Xenonljus 563 Belysningspaket 704 M Sportchassi 7XA M Läderratt 7RS Comfort package 19 300 431 Automatiskt avbländbar innerbackspegel 4AE Armstöd fram 507 Park Distance Control (PDC) bak + fram 521 Regnsensor 534 Klimatautomatik 544 Farthållare med bromsfunktion Utrustning, fabriksmonterad 258 AG kod 302 Stöldlarm med Fjärrkontroll 4 800 470 Isofixfästen 900 493 Förvaringspaket 1 500 4AT Interiörlist - alulister 3.000 5DC Fällbara huvudstöd bak 500 752 Individual High End Audiosystem 22.200 6FL USB-Anslutning 3 200 313 Ytterspegelpaket 2.400 3AC Dragkrok 8.600 761 Individual - innertak i antracit 2.200 760 Individual - Shadow Line högglans 5.100 +Performancepaketet + växelspak, handbroms, pedaler+ //Stefan |
|
| Vilken jävla häftig bil detta kommer bli..... =D | |
|
Tack Pavel. Inget är som väntans tider. Du får din kärra ett par veckor innan mig, jäkligt kul. Hur ser din spec ut. Jag ser att du valde M-paketet. Kommer att bli en grym bil. Ha en trevlig kväll:-) //Stefan |
|
|
hehe, ja jag älskar att hata denna väntan!! Gör mig tokig! Min spec är: E90 335i Manuell Alpinvit M-sportpaket + 18tum M fälg Komfortpaket + PDC fram Belysningspaket Rökarpaket Förvaringspaket Alcantara/blue shadow inredning M Glaciärlister Larm Xenonljus Tonade rutor bak Infällbara speglar HiFi Professional Logic7 USB anslutning Velourmattor Isofixfästen Behöver knappast säga att jag räknar dagarna... =) Stefan, jag hoppas vi träffas på nästa M5 board! |
|
|
Grodan du har bra smak! |
|
|
Ja grodan har bra smak. Pavel, det är klart vi ska träffas under nästa event. Min bil tillverkas v45, hoppas att den kommer innan årsskiftet. Velourmattor och Isofixfästen fanns på min beställning upptäckte jag. Men rökarpaketet tog jag bort då det tydligen sitter ett uttag under handskfacket iom facliften. Instegslister eftemontera jag M varianten. Kul att du valde alpinvit:-) //Stefan |
|
|
Stefan, Vilekt sorts utag under handsfacket menar du? Nu blev jag orolig... =/ Jag valde rökarpaketet för att få luckan på mittkonsolen, som tydligen är borttagen iom facelift om man som sagt inte väljer detta paket. Däremot låter det troligt att man då har cigg-tändarn under denna lucka? |
|
| Under handskfacket? Till höger? Då måste man ha långa armar.LOL | |
| uttaget sitter till vänster om handsfacket, du når den från förarplatsen om du sträcker dig lite. | |
|
Som vanligt så har säljarna ingen större koll på tillvalen, så du måste själv ta reda på allt. Läser man broschyren så står följande: Icke -rökarpaket med öppet förvaringsfack på mittkonsolen fram, 12 volts eluttag i fotutrymmet på passagerarsidan, förvaringsfack i mittkonsolen bak. //Stefan |
|
|
Har själv en vit 335 m-pkt som jag fick i maj, är helnöjd med färgen, den är faktiskt lätt att hålla ren. Stefan , det enda som saknades på din spec var väl tonade rutor, gör en hel del. men du kanske gör det efteråt. har för övrigt liknande utrustning som du, men skippade helläder denna gång utan köpte en performance ratt där alcantaran passar bättre med M-stolarna, jag körde med inidvidual piano lack på inredningen. |
|
|
Pavel, Hej det var en fin spec. Väntar också på att få höra hur den bilen går när du får den! Ta en valium så länge:D Thomas |
|
|
Pea: Jag kommer eftermontera solfilm, vill inte ha allt för svart, kommer lägga en 30-40% toning även på främre sidorutan. Vad tycker ni? Ska nog kunna bli bra på en vit bil! Hur upplever du performance ratten pea. är det samma tjocklek som M-ratten. Den ser i alla fall riktigt trevlig ut. //Stefan |
|
|
fastEddie Tackar! är rätt så nöjd med specen själv! jag funderade länge på att skippa M-paketet och köpa performance kittet istället, men jag är alldeles för svag för M-paketet för att motstå - älskar verkligen hur den ser ut på facelift 3an.. =) Däremot kommer jag vilja ha performance ratten som pea skaffat. Jag provkörde Heartwares bil som också har samma ratt och den är underbar! Alcantaran i ratten passar så bra med M-inredningen! |
|
|
Performance ratten är väl ungfär lika tjock som m-ratten, den har ju en del funtioner som kan vara lite kul att leka med, använder mest vatten o oljetempmätarna för att se när det är dags att gasa. Annars är den skönare att hålla i med alcantaran. Låt inte BMW montera den , de ville ha 5-6000 + moms för ett arbete som tar 1-1,5 timme att göra |
|
| pea: hur fungerar dkg-lådan?? finns den bara till coupe??? | |
|
Pea: det var en saftig timpenning. Pavel: jag kan kolla med mina kontakter vad vi skulle få betala för några rattar:-) //Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.