|
Sida 2 av 16
|
|
|---|---|
|
Vit bil med svarta fälgar är så 2007, som sagt. Och brunt kommer aldrig bli inne, men funkar som lanseringsfärg (se 997T, X1 mfl). Satsa på en udda grå nyans, eller rödmetallic... |
|
|
Jag tror vitt kommer att stå sig några år till. Frågan är hur Oyster passar i hop med vit bil. Ska man fega och gå på svart skinn eller vad tycker ni grabbar. //Stefan |
|
Buspelle |
Jag tror också att vitt kommer att vara inne ett bra tag till. Gillar personligen iofs svart skinn, men oyster kan säkert bli kanon med en i övrigt svart inredning. |
|
rent kulörmässigt tycker jag inte man ska tevka på oyster, frågan är bara om det blir smutsigt lite väl fort. men du tänkte väl max ca 6mån, så då är det lugnt Stefan ;) mvh |
|
|
Beställde nya vinterfälgar i dag. vad tror ni om dessa: Länk Passar bra till vit bil, eller hur. //Stefan |
|
|
Ingen nämner gråa nyanser, hur ser man på den färgen? Ska nämligen beställa ny bil om några månader och själv är jag kluven. |
|
|
Hofeistos: Jag var själv inne på Spacegrå ett tag men tycker den färgen känns för vanlig. Däremot tycker jag Bluewater i kombination med Oyster ser riktigt trevlig ut. Nu har jag valt att styla bilen med bla svarta fälgar och blanksvarta -eller kolfiber detaljer och då är vitt färgen som gäller enligt min mening. //Stefan |
|
|
Roffa1 Här är kopia av specen: Färg 300 Alpinvit II Klädsel LCCX Läder Dakota Oyster 19 100 Utrustning, paket 7RR Dynamic package 16 700 205 Automatisk växellåda med Steptronic 21 700 2S2 LM Fälg Stjärneker 287 18" 7 100 481 Sportstolar 522 Xenonljus 563 Belysningspaket 704 M Sportchassi 7XA M Läderratt med växelpaddlar 2 200 7RS Comfort package 19 300 431 Automatiskt avbländbar innerbackspegel 4AE Armstöd fram 507 Park Distance Control (PDC) bak 521 Regnsensor 534 Klimatautomatik 544 Farthållare med bromsfunktion 609 Navigationssystem Professional 26 400 Utrustning, fabriksmonterad 258 AG kod 302 Stöldlarm med Fjärrkontroll 4 800 470 Isofixfästen 900 493 Förvaringspaket 1 500 4AT Interiörlist - Svart högglans 1.000 5DC Fällbara huvudstöd bak 500 752 Individual High End Audiosystem 22.200 6FL USB-Anslutning 3 200 313 Ytterspegelpaket 2.400 3AC Dragkrok 8.600 441 Rökarpaket 300 761 Individual - innertak i antracit 2.200 760 Individual - Shadow Line högglans 5.100 Utrustning, eftermonterad Firma AutoPartner BL AB Postadress Box 1249 581 12 Linköping Besöksadress Bonnorpsgatan 4 582 73 Linköping Telefon 013-253400 Telefax 013-253429 info.linkoping@autopartner.nu Internet www.autopartner.nu Plusgiro 4298392-6 Bank Bankgiro 5610-6735 Momsreg-nummer F-skattebevis 556329-2118 //Stefan |
|
| HFR: Word! Porsche 997 finns (fanns) också i en oerhört sofistikerad brun ton. Minns Automobils test av en Turbo Cabrio i den färgen. Jag kommer nog aldrig bli köpare till en brun bil dock. | |
|
;) Syns mina inlägg öht?? (Hofeistos / Travel-In-Style) Fö: Bluewater + Oyster = Nice... |
|
|
Sani, dina inlägg syns hos mig iallafall! Håller med om Bluewater + Oyster, sen skulle jag ta valnötsrot. Kolfiber paneler invändigt känns inte riktigt rätt. Fälgarna du föreslår ser mkt trevliga ut och skulle funka bra på BW met. också. |
|
|
Ska ner till Autopartner i eftermiddag och kolla in några fler alternativa färger, än så länge har man chans att korrigera specen. //Stefan |
|
| Bluewater metallic och oyster låter fint fint. | |
| Bluewater och sadelbrunt läder! Mums! | |
|
Det ser ut som de flesta gillar bluewater, men skulle det funka på en E92? Sani: Jo då, dina inlägg finns med. Det är bara jag, skyller på tröttheten. |
|
|
Sitter nu med alla färg och läderprover, men man skulle vilja se hur det ser ut i verkligheten. Tror ni bluewater passar i hop med svarta fälgar, att det skulle kunna funka i hop med ac-schnitzer tror jag. Men svart, är lite tveksam till det. Vilka i landsproblem man har, ni tycker säkert jag är tokig! //Stefan |
|
Verdi |
Nej då, Stefan. Du har bara en lite udda hobby... :) |
|
Tack för dom orden Verdi, de värmde. //Stefan |
|
|
Här en skön ljusblå 328 med svart huv: Länk Länk Min nya BMW Cabriolet: Länk |
|
|
e91 med performancekitt.. riktigt snygg måste jag säga elelr vad säger ni? Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.