|
Sida 15 av 16
|
|
|---|---|
|
Detta är väl din gamla Stefan? Länk |
|
Roffa1 |
Den såg ovanligt fräsch ut. |
Verdi |
Den är ju till salu hela tiden. Vad är det för fel? |
|
Stämmer mycket bra Sevak. Jag köpte bilen ny och sålde bilen när den rullat 4950 mil straxt innan sommaren. Det är en av de mest välvårdade 335orna utan snack. Jag höll på att köpa tillbaka bilen då nuvarande ägaren tycker den är för fin att lägga massa mil på. Killen som köpte bilen av mig var en mycket trevlig Norrlänning och äger ett stort åkeri. Jag kan garantera att den var i superskick och är en av de snabbaste 335orna. (dokumenterat med RL) Verdi: Den har bara varit till salu 2ggr. En gång av mig och av nuvarande ägare. //Stefan |
|
|
Är en trevlig Norrlänning ska det vara, han lever fortfarande:-) //Stefan |
|
| Den ser fin ut men fan vad ful ACS läppen fram är. | |
|
-men den fungerar bra som plog i Norrland:D //Stefan |
|
|
StefanL: BMw Gbg har en 730d i diamantvitt/ pearl som demovagn. Länk! Färgen gör sig inte rätt på dessa bilder den måste upplevas IRL säger jag bara.... Mvh Asken |
|
|
Asken. har tyvärr inte sett diamantvit i verkligheten. Skulle vilja se den på en M3a, men det tror jag blir omöjligt. Tack för fina bilder. //Stefan |
|
|
Ja då har bilen landat i Linköping och skall hämtas på fredag:-) //Stefan |
|
Verdi |
StefanL, Var den inte till salu i augusti/september också? Jaja, skit samma. Skulle kunna tänka mig att köpa den faktiskt. Men jag får lugna mig ett tag. :) |
|
Verdi: Det stämmer. //Stefan |
|
Verdi |
Men det var samma kille som försökte sälja den då? |
|
Stefan: Rapport och bilder på fredag !! Ska tuningen starta direkt ? /Janne |
|
|
Verdi: Det måste vara samma samma kille, har inte hört något annat. Kolla med bilregistret AWZ 837. Lägg ett bud på min gamla kärra. Du kommer inte ångra dig. Detta är ett väldokumenterat ex med extra oljebyten, lack samt inredning i nyskick, om nu inte nya ägaren hittat på något vill säga. Sen går den otroligt bra. O-100 på 5,34s. Nu låter jag väl som en bilförsäljare...vilket jag inte är:-) Inga problem att hänga av en M3 e46 -eller vad säger du Janne. Janne: Tuningen startar direkt:-) Ska plocka på airintake- kolfiberboxarna under lördagen, men är nog det enda jag hinner med. Kommer dessvärre inte hinna köra många meter då det blir fest både fredag och lördag kväll. Det passar nog bra att ligga och skruva i garaget under lördagen:D Men självklart kommer några bilder på pärlan samt en rapport. //Stefan |
|
Verdi |
StefanL, Dieseln är mappad va? Jag får se. Skulle gärna vilja men... Fick precis mitt konsultuppdrag förlängt till sista juni nästa år, med önskemål om ytterligare förlängning 2010 ut. 16 mil om dagen... Samtidigt tjänar jag snuskigt bra på att sitta och åka bil. Ligger nog närmare till att mappa om 320:n. Tyvärr. :) |
|
Håller med, mappa din kärra i stället. Du kommer bli helnöjd. //Stefan |
|
|
Stefan... Fortsätter fråga här i tråden istället för att kapa den andra! :) Länk <- Vad är det för takvinge? Tillverkare? Har du valt fälgar till din E91a ännu? Jag beställde Karmosinröd (daaah igen) idag - men har veckan ut på att fundera över det... Står mellan Alpinvit och Karmosinröd. Vete fasen hur jag ska göra. Jag ÄLSKAR vita bilar - men när det är dags att köpa så blir dom ändå röda eller blåa :) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| Nikeman: Vad blev de för spec? | |
|
Börjar med att svara på min egna fråga: 3D design takvinge! ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.