|
Sida 14 av 16
|
|
|---|---|
|
Det var kanske ngt med din 335;a som var ovanligt. Min är jag mycket nöjd med. Känner inget behov att trimma den :D Kör nu inte in den för försiktigt :D Pavel, |
|
|
Fick just reda på att bilen är tillverkad:-) //Stefan |
|
Roffa1 |
Härligt, inget är som väntans tider;-) |
|
visst är det så Roffa1. Vad tror ni om dessa fälgar? Länk //Stefan |
|
| Då är den hos din ÅF om ca 1 och halv - två veckor! Spännande! =D | |
|
Pavel: Yes, såå gött:-) Roffa! Du måste snart kört in din bil, eller? //Stefan |
|
Roffa1 |
StefanL: Den isblå skönheten står nytvättat & vaxad i garaget. Åker istället med volvon i detta oväder. Inkörningen återupptas igen när våren börjar nalkas. Trots att bilen ej körts i salt eller regn, så är bränsletankens sammanpressade skarvar ändå fulla av rödrost? Var under i går o kollade läget, vart faktist lite mörkrädd när jag upptäckte omfattningen av korrosion på det bakre underredet samt på bränsletankens skarvar. Törs ej tänka tanken på hur det skulle se ut efter en vinterkörning i salt o slask. Förövrigt, så är ju underredet inklätt i en lång heltäckande matta, men baktill vid tanken så är det helt öppet för rostangrepp. (och rostar gör det) |
|
Stefan; Hur blir det med alla performance grejer du beställt, kommer ÅF installera dessa innan leverans eller ordnar du det på annat sätt? ps. Hur länge tror du att du kommer behålla M3an, ungefär? Vet att det är lite väl tidigt att fråga... |
|
|
Tjaba. Performance grejerna åker på under vintern. Grabbarna på Autopartner monterar allt. Jag tänkte behålla M3an till den nya generationen kommer:-) PS Hade du tänkt att du skulle bruka bilen efter mig:D Roffa1 Fega inte ur nu du har ju världen roligaste vinterbil:-) //Stefan |
|
Roffa1 |
StefanL: Jag är fullt medveten om att jag har en underbar vinterbil med fyrhjulsdrift osv. Men jag kan ej förmå mig att ta ut den i saltet. Sorry! Undviker man salt o grus, så håller den sig fräsch många år framöver;-) |
| Stefan, vet att du inte kan se det, men jag har på mig en sån där "jag vill ha din bil" tröja! :) | |
|
StefanL: Jag såg idag den första svensksålda Individualbilen i diamantvit metallic(pearl). en 535dAMt Individual med extra allt(nästan). Jag får dyfta något på bilens fadersmål för att beskriva hur vacker den var i den färgen.... "Wie ein Prachtstück, sauber und eunderschön.!" Mvh Asken |
|
| Stefan; de där fälgarna var löjligt snygga! (Och bilen också för den delen...) | |
|
Roffa1: jag förstår dig helt och hållet. Den som spar han har:-) Pavel: Snygg tröja:D Vill du att jag ska trycka upp ett ex. Asken: Tyvärr har jag själv inte sett den färgen själv, men det låter onekligen bra. Sani: Snygga är bara förnamnet. Även om jag inte köper dessa fälgar vill jag försöka komma så nära som möjligt, gillar skarpt den stilen på design. //Stefan |
|
| riktigt riktigt snygga fälgar men är dem tänkta för m3:an eller 335;an?? | |
| Stefan, någon uppdatering om 335an?? Det börjar närma sig!!! =) | |
|
Tack för att du frågar. Bilen finns i Gtb. Väntar på transport till Linköping under nästa vecka. Har jag tur kan jag få bilen till nästa helg men senast under veckan därpå:-) //Stefan |
|
|
Pavel; Just nu åker jag MINI Copper Combi. Ungarna gapskrattade när jag hämtade dem vid träningen i går. Men den är ganska gullig tyckte ena dottern och den ser ut som en Tax tyckte den andra:D //Stefan |
|
|
Jag hade den som lånebil en vecka, inte världens manligaste bil direkt, men den jag hade var Clubman S och gick som satan! Mycket lätt och rolig bil annars.. Min sambo skrattade dock när jag kom hem med den .. Hoppas 335an kommer till nästa helg! Bilder samma dag är ett krav :) |
|
|
"Yes box" //Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.