AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
70.416

Färgval på ny bil

Sida 13 av 16
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Du kan naturligtvis välja vilken färg du vill (neongrå?), men det kostar...
pavel: riktigt snygg :D ska bli spännande att följa ditt projekt.. Grattis!!
Visa användare
145
Granhult
F97 X3 M Competition -21
E91 325iX -11
Grymt snygg Pavel!
Jag har 2 jobbiga veckor kvar innan min 330d kommer!
Har precis som du svarta njurar som ligger i garaget och väntar på att få monteras plus lite andra grejer:-)

//Micke

Visa användare
637
Pavel
2020 M135i xDrive
Tackar ödmjukast för alla vänliga kommentarer!
De svarta njurarna blev skitsnygga. Det var absolut inte fult med krom, men inte så aggresivt som svart.

Granhult:
De två sista veckorna är tyvärr de allra jobbigaste, men det gör bara leveransdagen till en oförglömlig dag när man har väntat å väntat så länge..

Kommer att börja modda lite försiktigt... :)
Sambon och jag kör Audin till och från jobbet, så min bil konmmer inte vinterköras så mycket.. *tumme upp*

Ps. måste säga att Msport inredningen är sååå snyyyyg!!!
Roffa1
Vart köper man de svarta njurarna, är det BMW original. Prisbild?
Visa användare
637
Pavel
2020 M135i xDrive
Original. betalde 750sek till min ÅF för begge.
Roffa1
Är de lackade svarta, eller är de genomgående svarta i själva materian? (gillar inte när det svarta flagar) Annars låter ju 750 som ett klipp, dessutom original. Har sett svarta piratnjurar hos bl,a ebay.com för omkring 3000:-

Har du möjligen ett art nummer på dem...
Visa användare
145
Granhult
F97 X3 M Competition -21
E91 325iX -11
Roffa1: de är genomgående svarta och artnr. är
51712146911
51712146912
Då de säljs styckvis!

//Micke

Roffa1
Granhult: Stort Tack för info;-)
Roffa1
Sökte lite hos Powerbörsen och hittade dessa svarta njurar. Ställer mig dock frågande till priset om de endast kostar 750:-paret hos BMW.

Länk
Roffa1
Ajdå, annonstexten kom visst på avvägar;-) Säljaren begär 800:- för dessa originalnjurar till bl,a E90.
Visa användare
637
Pavel
2020 M135i xDrive
Roffa, jag fick lite rabatt, men tror inte det var mer än en hundring. borde inte vara så mycket mer än 800sek utan rabatt hos BMW..
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Ett jätte grattis till din nya kärra Pavel:D

//Stefan
Visa användare
637
Pavel
2020 M135i xDrive
Tack Stefan!! :)
Tror jag ska ut å köra lite igen...
pe
771
pea
BMW M3 E92
Pavel, grattis till nya bilen den är kanske lite mer human att gasa fullt med, men låna mig den nåra dagar så kan jag nog få den att gå på tvären ochså.... jag har receptet
Visa användare
637
Pavel
2020 M135i xDrive
Tack pea! Det tvivlar jag inte på! ;-)
Vi måste få till en 335i -träff i Göteborg snarast!
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Pavel;

Grattis ännu en gång! En mycket trevlig bil med rätt färg och spec. Ska bli kul att följa ditt projekt framöver.

Hoppas att man kan vara i kokarna om ni fixar en 335i träff (kan ju bli problem, jag som kör 325, men jag kan ju alltid byta emblem:-) -skulle vara kul att träffas och snacka bil med er.

Riktigt roligt att du är nöjd med den nya kärran. Väntar tålmodigt att få ta del av dina intryck gällande chassi och styrning.

//Stefan
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Någon som har en performance vxl-knopp monterad ännu?

//Stefan
Visa användare
741
fastEddie
VOLVO V60 D4 VEA AUT SUMMON 2014
Stort grattis Pavel!

Kom precis hem från jobbet och såg att du fick din bil i förrgår. Största nyheten idag!
Ja, det är inte mycket som kan konkurrera med den lovar jag.
Mycket trevligt. Och underbart snygg i vitt och M-pkt. Och de svarta njurarna sitter som en smäck. OCH vad glädjande att höra att turbolagget inte finns där!
Vad jag skulle vilja träffa dig med min egen bil och se på lite skillnader.

Ännu en gång, gratulerar!
/Thomas
Visa användare
637
Pavel
2020 M135i xDrive
Tack min vän!
Jag måste ta tag i den här "335i träff i GBG" grejen jag tjatat om ett tag nu.. vore verkligen kul att träffa andra 335i ägare och snacka... 335i =)

kan lova dig att jag var nervös vid leveransen, in i sista sekunden tvivlade jag på mitt val, började tänka att man kanske borde valt en 330i istället. Men så fort jag körde iväg märktes det att jag gjort rätt val... jag andades ut rejält kan jag lova!

Det måste varit andra fel min 2008 335i än bara mjukvara, det är alltså en sådan skillnad att man undrar om jag fick rätt bil levererad förra gången.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.