|
Sida 11 av 16
|
|
|---|---|
|
Stefan, De fälgarna som sitter på IND's Atlantis blå M3 är Neez 15 Model. Generalagent för Neez i USA är GT Haus, Länk |
|
|
En annan rätt cool fälg är BBS CH-R Länk |
|
|
Verkligen snygga fälgar. Båda två! Ska skicka ett mail till Neez för prisförfrågan. Skulle vara grymt snyggt på M3:an //Stefan |
|
|
Länk Det verkar som att Neez 15 kostar 16.000 kr /st //Stefan |
|
| Som hittat..nästan så man skulle ha en uppsättning till vinterhjulen också ;) | |
| Stefan, vilka rimz ska du ha på 335an? | |
|
Det lutar mot att mina gamla AC- Schitzer får ännu en bil att bära. De är fortfarande i nyskick, ska dock lämna in dem för en omgång ny klarlack, tycker fortfarande att de är ganska snygga och de kommer passa bra på en vit touring tror jag. Jag är även inne på att skaffa en ny uppsättning så småningom, kanske det blir BBS CH R. Har snöat in på race-looken, vi kanske ska sparka liv i någon gammal tråd och lägga upp bilder och förslag på jyssta rimz. PS: tänk om vi kunde byta leveransdatum:D Vad har du tänkt dig själv då Pavel? //Stefan |
|
|
hehe, jag håller tom på att redan välja vilka kläder jag ska ha på mig på tisdag, ibland undrar man om allt är riktigt i huvudet, sedan slår jag bort den tanken och blädrar lite till i orderspecen :) Jag är ju insnöad på att gå ner till 17tum för prestandans skull, vet dock inte om dessa finns till E90 i 17? Länk |
|
|
jag köpte de här av en anledning, vikten!! valde gunmetal och tycker det blev bra, lagom diskret Länk |
|
|
pea, får jag fråga vad du fick ge för dom? De var verkligen lätta - under 8kg! |
|
| Någon som vet vart man kan se vad bmw original fälgar väger? | |
| Någon som vet vart man kan se vad bmw original fälgar väger? | |
|
Pavel, det var kampanj på dom så de låg på 2635 dollar + moms. de kom hem på 5 dagar |
|
| Länk | |
| Det blev ju en del , lite mer än 4kg i besparing per fälg,ndar hur stor betydelse det har på effekten | |
| pea, vad har du för däck dimensioner? | |
| 245/40-18 fram och 275/35-18 bak good year assymetric | |
|
Pea: 275 bak det var inte dåligt. Bra grepp med andra ord. Ska fixa r däck till 18 tummarna på M3:an //Stefan |
|
|
det är väl så bra grepp som det kan bli, men det räcker inte ändå. Fråga Pavel, han blev lite förvånad när han fick hjulspinn under en provkörning på 3an, tror han kan kommentera själv |
|
|
De fälgar som jag verkligen skulle kunna tänka mig är BBS Le Mans. ‹Länk Länk Länk //Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.