AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
70.413

Färgval på ny bil

Sida 10 av 16
Verdi
En M3 Sedan med Moonstone: Länk
Visa användare
637
Pavel
2020 M135i xDrive
Har för mig att Stefan beställde M3an i briljantvit, inte solid vit?

Vita M3or är populära, klart man ska ha en M3a i vit färg - tidlöst. tror att fler spanar hellre in en vit M3a en spacegrå.. men, to each his own..
Hade kört på svart inredning för kontrasten.
Roffa1
Verdi: Vill ej verka oförskämd, men jag tycker Moonstone påminner lite om Biltemas ljusa grundlack. (primer)
Oj, en Indivdual M3 Sedan, udnerbart :D DKG?

Här är Brilliantvit som itne har liak många färger som Moonstone, men båda är underbara!

Länk
Verdi
Roffa1,
None taken. Har inte sett moonstone i verkligheten så jag kan inte säga emot. Tycker dock vitt känns lite tråkigt.
Länk en individualbil.. riktigt snygg
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Snygga bilder bmw_jerry! Som alltid är du en klippa på att hitta grymma bilar:-)
Jag har bestämt mig för briljantvit men är osäker på inredningen. Fick dock något att tänka på iom de bilder jerry hittade. Fälgarna på sedanen var grymma -dessa måste jag ha.

//Stefan
Je
37
Jensc
330i M-sport -04
Riktigt snygg bil och snygga bilder bmw_jerry. Gillar fälgarna också!
på tal om individuallack så hittade jag denna m6:a Länk kanske lite för mycket för min stil men visst var den ganska grymm
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Vad tycker ni om dessa fälgar:Länk

//Stefan
Roffa1
StefanL: Jag tycker fälgen saknar djup. Dessutom ser det ganska trist ut när helsvarta fälgar snurrar runt. Ser ut som stora svarta tunnlock;-) Sorry!

Då är dina gamla Schnitzer fälgar betydligt fräckare...
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Roffa1:Jag har tänkt att försöka förnya mig lite till våren och har redan nu börjat spana in några alternativ. Har ni några bra tips så tar jag tacksamt emot dessa.
Lite off tropic: Måste kännas bra med X-drive nu till vintern Roffa. Ska bli kul att höra vad du tycker.
En positiv överraskning är att våra 09:or är så mycket trevligare att köra om man jämför tex med en 05:a. Testade en 330-05 här om dagen och jag blev verkligen förvånad över hur stor skillnad det var mellan bilarna. Skulle vara kul att höra om någon annan delar den uppfattningen.

//Stefan
StefanL: finns det någon maxgräns?? dem nya bbs FI är riktigt snygga och hur lätta som hellst
Länk det är dessa jag menar.. riktigt riktigt lätta dessutom
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
BBS:en ser bra ut Jerry. Säkert svin dyra.
Budgeten är max 50 tkr för enbart fälgarna. Jag har försökt att lokalisera de fälgar som sitter på ind m3:an du skickade länk till. Kan inte hitta någon som säljer dessa skönheter.

//Stefan
Visa användare
2.177
HFR
E92 M3 DKG
E46 330iM
tror att BBS F1orna är lite smådyra..

Stefan > HRE Monoblock på en M3a, jag tycker de passar otroligt bra! Länk
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
jysst:D

//Stefan
bbs fi kostar ca 20 000kr styck så det kan bli en aning för dyrt
Visa användare
637
Pavel
2020 M135i xDrive
-Status uppdatering-

Leveransdag är spikad! nästa tisdag 27e kl 11am!

Om 25min är det bara 5 dagar kvar =D
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Pavel: din glädje är min glädje.
God natt! :-)

//Stefan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.