|
Sida 1 av 16
|
|
|---|---|
|
Vad tror ni om denna färkombo på 335:an? Alpinvit II med Shadowline M-sport Interiör: Läder Dakota Oyster interiörlist Svart högglans (kommer ersättas med kolfiber) Fälgar AC Schnitzer (mina nuvarande fälgar) Vinterfälgar Svatlackade BBS 19" Finns det några bilder på en vit bil med Ousterinredning. Tycker ni att färgvalet är helt befängt? Hur skulle ni välja? //Stefan | |
|
Är det någon som kör med svarta fälgar på en vit bil? Här är länken Länk //Stefan |
|
|
Tar tacksamt emot tips på snygga kolfiber detaljer som skulle kunna passa. Här är några bilder på detaljer som skulle kunna funka. Länk Länk Vinterfälgar: Länk Så kommer bilen att se ut i dagsläget:Länk Mvh Stefan //Stefan |
|
|
Svarta fälgar på en svart bil är nästan ett måste tycker jag. Dock gillar jag inte helsvarta fälgar. Jag gillar om fälgarna har en kant, fet chromkant eller fet kant i bilens färg. Risken är att en helsvart ser ut som plåtfälgar. Länk Jag gillar när fälgarna ser ut så här på en vit bil... Länk Länk Länk Länk Länk Eller så här, där kanten är i samma färg som bilen. Länk Länk Länk I övrigt så tycker jag att vit är den nya svarta lacken. Nästa bil kommer jag satsa på en vit med svarta fälgar. :) |
|
|
Tack Grodan. Detta är nog det roligaste som finns, nämligen att välja fälgar och styling. Håller med dig att vitt är den nya svarta. Dessutom kommer detaljerna fram jävligt snyggt på en vit bil. //Stefan |
|
|
Fifan vilka snygga bilar! Hur blir det med m3an? :) |
|
|
StefanL: Vart hittar du dina BBS Mags? (som jag antar dom heter gissat på filnamnet). Snygg modell, aldrig sett dom innan i den storleken (19") |
|
|
StefanL: Jag var också inne på kolfiber detaljet, det verkar dock vara vädligt många som kör kolfiberstilen.. men jag kom att tänka på en annan stil - Svart högglans! Byta grillen till de svarta högglansiga performance-njurarna och lacka difusorn bak i blanksvart. Tror det kommer bli snyggt tillsammans med shadowline lister och alpinvit bil! =) |
|
Verdi |
Är inte vitt lite 2007? :) |
Bayer_Aleks |
Håller med Verdi...vit färg e ju snyggt, men det börjar bli lite ur mode. Jag va själv inne på vit färg men tog Bluewater metallic som jag idag inte ångrar en sekund över att jag valde framför vit. |
| Rött är det nya vitt! | |
| Nej, vitt är innefärgen nu och rött kommer aldrig att vara "inne"-fägen trots att det är snyggt. Det som döremot är ute nu är silver. | |
|
Jag tycker också vitt är lite 2007, det var då vitt var som fräckast och nu är det på väg utför igen. Mvh Johan |
|
|
Håller med om ovan. Silver är totalt ute. Svart utan tvekan på väg ut. Vitt håller ett tag till. Det är klart att rött kommer. Det är bara en tidsfråga. Likaså brunt. I vilka nyanser får vi väl se. Vi konsumenter har ganska lite att göra med vilka färger som blir "inne". Det var ju ingen slump att varenda bil som motorjournalisterna fick provköra och som sen hamnade på tidningsomslagen för några år sen plötsligt var vita. Precis som inom klädbranschen har bil- och färgbranschen med sina länge bestämnt vilka färger som skall dominera de närmsta åren. Sen kanske vissa färger blir extra populära och håller i sig lite extra. |
|
Verdi |
Silver och svart är ju "icke"-färger och ungefär som en svart kostym. Aldrig omodernt men heller aldrig supertrendigt. |
Roffa1 |
StefanL: Vitt blir säkert urläckert till din nya 335:a. Hur ser spec ut i övrigt.. |
|
Silver och svart är som sagt alltid ett säkert kort, även om det är lite tråkigt. Har svårt att tänka mig att någon går igång på en plommonbrun Volvo om 5 år, färgsättningen idag känns lite 70-tal (fast med gloss inblandat), och vad tyckte vi om det för 5 år sen? :) |
|
| tror att brunt är kommande innefärgen, då menar jag den bruna som X1 och A4 Allroad har i senaste annonserna. tiden får visa ;) | |
| satsa på vitt :D eller någon ovanlig individualfärg om du har möjlighet | |
| HFR: Och nya Porsche Panamera finns att få i tre bruna nyanser! | |
|
Man ska välja det man trivs bäst med,punkt slut! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.