AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

6- och 8-Serien
3.797

Riktigt grotesk 850

Sida 1 av 2
Vad är detta, något av det fulaste jag sett Länk
Le
431
Lelle
520d touring -15
118d -08
325i cab. -02
http://www.garaget.org/bmwlelle
ja den var riktigt hemsk, stort suck... det där kan ägaren själv inte ens varit nöjd med :-P

Lelle
BMWCS 03900
Ro
123
Roken
BMW 850 Ci -93
BMW E60 M5 2006
Håller fullständigt med hur i helvete kan man få för sig att förstöra en 850 på det viset :-(

länken fungerar inte för mig :(
Buspelle
Ojojojoj....man häpnar inför vad som tydligen går att göra för att totalförstöra en bil.
De har sänkt priset, förut kostade den 20000 €.
Visa användare
875
Europa Meister
E31 850/6 -91 M-sport
Frågorna jag ställer mig är:
1. varför?
2. vad har det kostat?
3. hur kan de tro att någon kommer att betala för detta?

mvh Daniel

Länk
Progress through pain
Ra
209
Rattmeister
850CiA -92
520dA Touring -08
Om man bortser från att det är en BMW och framför allt en e31:a, är enda felet fälgarna. Större och bredare fälgar som fyller ut både på bredden och höjden skulle göra mycket.

Hela byggnationen ser seriös ut och skulle säkerligen passa utmärkt på andra bilmärken som de värre Japanska samt även några amerikanska.

Själv är jag ingen diggare av sån här styling, men i jämförelse med andra skapelser blir väl den här ganska normal..... Fel bilmärke bara.
Nu måste du väl ändå skämta, Rattmeister
Där har du din bil Europa Meister!

BMW CS #1812

Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Ähhh, det är väl kul att någon hittat sitt kall i livet. Inredningen var väl helt ok, utsidan kanske inte kändes "helsvensk" men det verkar som sagt som de har haft kul mer sitt bygge. Och det är säkert huvudsaken för dem.
nu fungerar länken även för mig.. det jag undrar är varför?? varför lägger man ner så mycket pengar på att förstöra en bil??
Ra
209
Rattmeister
850CiA -92
520dA Touring -08
Skämtar inte :)
Den här i pippi-gul med löjliga stipes på bakskärmarna samt för små fälgar, blir inte heller fager.... Länk
Sen kan man ju bara fantisera om hur en e31:a skulle se ut med detta kjolpaket... Huuaa... men på en transam passar det bra.
ar
457
argungu
118i -20
Urk. I och för sig har jag aldrig sett en bil som blivit snyggare av att man stylat den, men det här var bland det värsta.

/Erik
rattmeister: du menar alltså att bygget är shysst gjort? ser du passfomen på fronten till frmaskärmen...haha du får in telefonkatalog där.
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Håller med Philip. Denna bilen bara skriker Europameister. Sen kan du byta nick till Breitmeister :-)
J
60
J de Koof
840Ci 1995 6vxl
O Herre min skapare, många stylingsabb har man sett, men detta? Klar kandidat till nobelpriset i kapitalförstöring...
Sp
2.188
Spiidfriik
BMW F31 335d -14
Nissan Skyline GT-R -95
BMW E21 323i -82
+ några till.
Visst är den apful, men smaken är ju som bekant olika. Men någon måste ha lagt ut en bra summa pengar. Inredningsjobbet ser ganska gediget ut även om jag inte gillar färgvalet.
Men värst av allt är att det verkar vara en manuell bil. Vafan!!?

Ra
209
Rattmeister
850CiA -92
520dA Touring -08
Jo, inredningen har även den passformen ala telefonbok??? helst emellan sätena.....

Ni som inte ser att en hel del tid och pengar är utlagd på denna "skapelse", tillhör samma skara som vanligt på detta forum, som kritiserar bara för att det är en minst sagt överdriven tuning på just en BMW.

Vore intressant att veta vilket företag, eller för delen "klåpare" som ni hävdar, skapat denna... vad det nu är.....

Bilen är som sagt bland det fulaste man sett, men mest pga bilvalet i mitt tycke.

we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Det är en bastard :)

______

Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Smaklöst..
Ja, så där kan det bli när man har för mycket pengar, för mycket fritid ;) och ingen smak.

Men grabbarna? som gjorde detta tycker säkert att den blev "häftig"...hrmpff.

Mvh Janne.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.