|
|
|
|---|---|
|
Hej! Någon kunnig som provar eller vet om Framspoiler från original M5 E60 passar till en E60 530i E60??? Eller är skärmarna för klena på en 530 jämfört med M5? | |
|
Ja den passar men det blir en liten förskjutning på 0,5-1cm till resp skärm. Du måste köpa nya fästkonsoler till varje sida men det är en 50-lapp styck så det är försumbart. Vill du sen ha luftkanaler som ser ngt ut för världen är det rätt dyrt då du måste köpa M5 och sen sätta sågen i dom, men det blir snyggast så. Vissa vill köpa M5 luftstyrningar od till kylaren, stötdämpare och tom balken till kofångaren men det vill jag påstå är helt onödigt. Har funkat bra för mig, allt sitter väldigt stabilt och det ser klockrent ut. Om du vill ha närbilder på ngt av det här eller veta mer on installationen så PMa email så kan jag fixa det. Har lite distansbilder på min bil på Länk |
|
| Snygga fälgar, Hilden! Vilket iPodinterface har du? Ser inte alls likadant ut i iDriven som mitt. Sorry för OT. | |
| fan inte dåligt hilden, såg verkligen skitbra ut! har aldrig sett någon montera m5 front innan. har du kodat bort dimljusen eller? | |
|
Tack för det! Fälgarna ser bra ut på avstånd ja och det är väl gott nog för prislappen (11k inkl däck, fraktat från England) men skulle jag köpa nya så är det fanimej värt att lägga lite mer på en uppsättning beg. Breytons. Skumt med ipoden då för jag köpte BMW's egna på ebay och BMW gnällde inte när jag hade den inne för programmering heller. Tackar theduke, till skillnad från fälgarna så ser fronten bra ut tom på nära håll :) Liten förskjutning som sagt och tydligen ska det gå att i princip få bort den helt men jag pallar inte att justera mer. Dimljusen har jag bara dragit fast med buntband bakom fronten ifall jag vill byta tillbaka när jag säljer bilen + att man slipper felkoder eller programmering. |
|
|
Hej Hilden har du någon hemsida där du köpte fälgarna är ute efter 18 tum |
|
| Ja kolla på alloywheels.com tror jag dom hette. Hade det jävligt struligt med mina fälgar för firman klåpade sig med packningen så låsbultarna ramlade ur och hackade sönder lacken på en fälg under transporten så jag fick härja med dom i typ 1mån innan dom tog reson och skickade en ny fälg gratis, men det behöver iofs inte innebära att det blir strul för ngn annan. Billigt var det iallafall | |
| Riktigt fint Hilden! Återkommer när jag bestämt mig ;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.