|
|
|
|---|---|
|
Hej på er alla,nu vänder jag mej till detta eminenta forum med en fråga igen,det är nämligen så att jag som av en händelse gick och köpte mig en e46 323ci -99.Jag fick den till ett så bra pris så att jag inte kunde låta bli,det hör till att jag känner säljaren i fråga.Nu till min fråga,det är så att jag inte fick alla nycklar,jag fick en fjärr plus extranyckeln och den där plastnyckeln så bara en fjärr och följdaktigen är min fråga om det går att använda sig av en begagnad fjärr och sedan göra en initiering själv.Finns det möjligen en chans att det går att få tag på en beg fjärr här eller någon annanstans i så fall,tack på förhand:) MVH Danne Har skådat ljuset,BMW frälst... | |
| Tror inte det är något du kan göra själv. Måste in och para ihop nyckel och bil på verkstad. Kolla även upp så dom saknade nycklarna är spärrade i din bil så ingen kommer och hämtar din bil med en av dom borttappade nycklarna. | |
|
Hoppas verkligen att man inte kan göra det själv med bara en nyckel till hands. Då skulle en inbrottstjuv, väl inne i bilen, bara kunna ha med sig en nyckel och initiera till vilken bil han ville. |
|
Bayer_Aleks |
Du får åka in så programerar dem om samtliga nycklar istället. Omkodning fick farsan göra på sina...visserligen på Audi men det brukar vara samma priser, runt 800 spänn |
|
Man tackar för svaren så här långt,jag får åka in och kolla på min lokala bmwhandlare om priser för en ny nyckel. MVH Danne Har skådat ljuset,BMW frälst... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.