|
|
|
|---|---|
|
Hejsan undrar vart man kan få tag på sånna vill ha front läpp till en E93 cab Länk | |
| men är det inte kerschers läpp?? | |
|
Länk /Daniel |
|
|
danragn det är bara för E92 min e e93 ja ringde och frågade bmw verkstan och dem sa att de hade olika mått på e92 o e93 men ja vill ha kerschers läpp. eller hammans |
|
|
>danragn< det där e ju bara corners eller ser jag fel? OBS! bra sätt att marknadsföra sitt företag :) det e väl inte tillotet!! men men |
|
| Kolla ebay. | |
|
Lagligt eller inte försökte bara hjälpa till. Finns det något på denna sida som är intressant så kan vi ta hem det iaf. Länk /Daniel |
|
| det ja undrar passar E92 ans delar till E93an | |
|
Om det är en kolfiberläpp du söker så kan du få köpa min om du är sugen..... bild: Länk ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| nikeman dem säger att e92 och e93 har olika mått så då passar inte din min va kostar din... | |
|
Vadå olika mått?? Skämtar du? Fronten är EXAKT 120% samma på E92 och E93. ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| ja ringde bmw verkstan och dem sa att coupe och cab har olika mått så ja vet inte. om den passar hur mycke säljer du för om den passar.. | |
|
Det är inte olika mått. Punkt slut. DET ÄR EXAKT SAMMA. 2500:- är väl inte orimligt att få för läppen. ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| nikeman behövs något för att montera läppen hur har du gjort... | |
| Klart att något behövs. Bultar, brickor och muttrar! | |
| nikeman kan man lacka till bilens färg kolifibern | |
|
Ja det är klart man kan! ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| tjena nikeman undrar hur e den som skick e den bra eller skrapad m.m och sista priset... | |
|
Självklart perfekt i skicket. Inga skrapmärken alls! ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| nikeman va blir sista priset på läppen.... | |
|
Priset har jag ju redan skrivit ovan har jag för mig......... ? ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.