|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har en 335ia touring. ville bara kolla om någon av er vet om chippa en sådan maskin?? deras lista visar=225 kw 306 Hk 400 Nm =40 kw / 54 Hk 540 Nm + Vmax vet inte priset en nu men jag ville lyssna med er om någon kan ge råd!! bilen är ganska ny då vill man inte tappa några garantier osv. + om det är värtet | |
|
Skulle inte rekommendera att trimma en bil som du har kvar garanti på om du är någorlunda nöjd med prestandan. Jag var helt inställd på att trimma min nya 335a när den kommer men har nu tänkt om. Det blir ett BMW powerkit lagom till våren istället. Ju mer du trimmar desto mer pengar kostar det, desto smartare vore det att ha köpt en (tex) M3a från första början... |
|
|
finns 170 sidor om ämnet i annan tråd. /C |
|
|
jo då jag är nöjd med det jag har och som sagt man vill ej tappa garantierna men man blir alltid små sugen:) Jag skulle ha klart köpt en m3 och inte en 335 men ska man ha touring och rak 6a!! Så de finns inte att välja så mycket!! eller ?? ;) och M5 an är ingen alternativ för mig heller. Då får man nöja sig med det och titta efter andra lösningar om vill ha något mer krut i snurran. Kanske man skulle nöja sig med filter och avgassystem då. Feritta har plats bygge av rost fritt jag ska höra med dem vad de tar för det?? |
|
| Har du funderat på en piggyback, typ PROcede eller JuiceBox? | |
|
Tuningchip i sthlm vet jag chippade en 135 coupe när jag var där senast och där får du ut: 376Hk samt 520Nm! Länk |
|
| Gick förövrigt som ett skollat troll när gubben drog iväg med sin chippade 135:a.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.