|
|
|
|---|---|
|
Jag har en 323-86 och behöver få bort höger kåpa (framifrån sett)... har inte kollat så mycket på det men vore tacksamm om någon visste... Söker en Alpina motor passande E-30, typ b6 2,8 men gärna större!!! :) -=$¤CimmenpoweR¤$=- | |
| ingen som vet..... | |
gagge |
va menar du med kåpor? |
|
om man inte som jag har dimljus så sitter det täckkåpor för dom hålen... jag sak gör ett gigantiskt insug där så jag behöver ta bort den ena... skulle vilja ha den hel även efter operationen :) Söker en Alpina motor passande E-30, typ b6 2,8 men gärna större!!! :) -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
gagge |
aha ok.. men varför har du inte dimljus för? men hursomhelst så kan jag inte hjälpa dig i detta fallet... |
| det fanns inga när jag köpte den... jag är mer ute efter effekt före ljus men efter ombygg´naden i vinte så kanske det blir lite mer ljus... :) | |
gagge |
jag har en erfarnhet av at de mesta brular lösa sig med skruvmejslar av olika storlekar... hehe.. |
Puh |
Det är bara att trycka medelhårt rakt in mot bilen (sitter i två plast-klämmor uppe & två nere) börja ex att trycka nere tills den lossnar där, tryck sedan lika hårt där uppe! puh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.