AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
35.553

nya s60 avslöjad !

Sida 5 av 5
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
I senaste utgåvan av Engelska Autocar är det en stor testduell mellan S60,A4,C Klass och 3 serie. Vet inte hur det gick toalt, men det står på framsidan av tidningen att S60 slog A4:an. Misstänker dock att det var BMW eller Mercedes som vann testet.
Länk

Volvon verkar få ett skapligt omdöme- inte mer...
var och kollade på en s60 idag.. såg faktist mycket snyggare ut i verkligheten än på bild.. känns inte som om alla former kommer fram på bild.. inredningen var ett lyft jämfört med andra volvo modeller men det finns fortfarande lite att jobba med.. skulle gärna vilja se "den naturliga eken" som lister i s60:in men det finns bara till andra modeller.. jag är 192cm lång och huvudet nuddade taket när jag satt i baksätet .. fram satt man riktigt bra men jag vill sitta mycket lägre ner än vad som gick.. en sak är klart och det är att det behövs stora fälgar för att det ska se normalt ut... summa sumarum så är jag positivt överaskad av nya s60, det är en bit kvar till bmw klass men volvo är på väg åt rätt håll i alla flal
Länk kort provkörning av v60.. tror att v60 kan bli en riktig storsäljare i europa med volvomått mätt
Le
1.615
Leffo
Trabant 601 -90
Jag läste också AMS korta recensionen, och ja, ett habegär har väckts.
Jag tycker bilen är riktigt snygg. Snyggaste kombin i den klassen.
Länk bilder och film på r-design till s60 och v60.. ser riktigt bra ut
Länk volvo misslyckas i krocktest igen
Conan999
Tydligen bättre än A4:an enligt Teknikens Värld oxå.

Conan999
Verdi
Jag skulle iaf ta en A4:a över Volvon. Ett svenskt test lär ju inte ändra min uppfattning direkt. Dessutom är S/V60:n sjukt dyr.
Länk rea-pris redan?? tycker det lät väldigt lockande i alla fall
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.