|
|
|
|---|---|
|
Har nu registrerat mig här, enbart för att kunna fråga direkt, har läst mycket här förut. Såhär ligger det till med mina problem: Har en 525 -92, prevanos, med det som folk ibland kallar "lilla kliman". Alltså den varianten där det är två rattar för temeraturen, och en AC-knapp. Jag har haft problem med värmen och ac:n i denna sedan jag skaffade den, men är mycket nöjd med bilen i övrigt så nu ska jag fan fixa det en gång för alla. Beskrivning: Inga av de funktioner som normalt sett ska få sin styrström från IHKR:n verkar fungera. Värmeventilerna får ingen styrning (ska väl styras med jord har jag för mig) Elbakruta, kupécirkulation går inte, Ac går inte. innertempmätarens lilla fläkt går inte. Jag har bytt IHKRn mot en som garanterat fungerar, emnn fortfarande ingen ändring. Jag är mekaniker själv, och tyckert att jag äre hyfsad på el, så det borde ju gå att få skiten att funka. Hoppas på att kunna få lite bra input här inför vidare felsökning. Jag har självklart sökt ganska intensivt på forumet innan jag frågade ;-). | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.