AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.197

Lurendrejjare som ringt på era bilar?

Sida 2 av 2
er
256
eraabos
M3 E30-88
Ja, man är blind ibland, det står ju i första inlägget!
Visa användare
1.072
tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
-:BeeMWe:-
jo, det blev till å svika BMW-familjen för ett tag framöver. Men saaben ska säljas vidare så fort som möjligt =)

///Tomas M
Länk
BMW E28 registret #001
Hej är ny här nu till det jag vill säga det är väldigt vanligt att man får åka att titta på bilen. Vi ringde på en Volvo 945-LT 96 massa lull lull han som sålde den sa var den stog så vi kunde åka och kolla hur den ser ut i lacken..vilket fall det gjorde vi och den var inte fräsch gammal taxi. Hände även med flera 945:or.
-:BeeMWe:-
Om nån vill ha mobilnumret till killen(om han händelsevis ringer från samma nummer till flera) så kan ni maila mig.

10 liter bensin på 4 mil...

Min bror var med om en otäck sak. Han bor i helsingborg och blev förfrågad av sin vän om att hänga med ock kolla på en bil. Det var en bil till ett bra pris och var värt att åka o titta på. Ägaren till den påstådda bilen var villig att möta dom på en rastplats utanför helsingborg. Min bror sa att han inte hann följa med. Hans vän ringde sin pappa som följde med. Sent på kvällen så ringer min brors kompis fru ock undrar om han sett till hennes man(min brors kompis) Min bror sa som det va att dekulle kolla på en bil utmed e4an. Polisen tillkallades och på morgonen dan efter så hittades de skjutna i ett grustag utanför helsingborg. Båda 2. Kallt avrättade. De som de skulle möta vid rastplatsen trodde att de skulle ha med sig pengar för att betala bilen med. Det hade de inte. Polisen fick tag i de som sköt dem som tur va. De kom över typ några hundra. Fy fan vad meningslöst.
Bara tanken att min bror nästan hängde med ger mig kalla kårar!

M-POWER!!!!!!!!!
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Otäckt......

---------------------------------
Drive It Like You Stole it
---------------------------------
Det är nästan så att man aldrig ska mötas på halvavägen bäst är att möta personen där han bor.
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Konstigt att man inte läste om den historian i pressen...
C@
18
C@milla
523iM -99
Var det inte det som hände utanför Klippan?? Eller nåt liknande i alla fall...
Ca
225
Cato
en bmw 320i M-sport 2003
den historien var väldigt omskriven i pressen...
så den kan ni inte ha missat jo det hände utanför klippan och det var en kille som gjorde det en relativt framgångsrik skivbolagsägare som är en riktig psykopat.....
mkt vill ha mer var anledningen....
Blykälkeraggaren
De lät otäckt...
Om de snodde min opel kadett 1.6i Kombi...
så tror ja nog att nån e villig o sno en 528IA från 86. vill de ha nåt så tar de det sen spelar de ingen roll om de är en t.ex lada VAZ lr en BMW 750...

Ö V N I N G S K Ö R
Mvh.
Richard
brrr man blir mörkrädd, otäckt värre..
sw
460
swe-boy
420D -15
ähh..klart man berättar addr sen låter dom smaka på Mr Wilson klubban

Schnitzer 300hk/0.00bar
Visa användare
817
BMWCoupe
525iM Touring 2003
...driver eller wedge? :)
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Smith & Wessen säger jag!

C-YA!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.