|
|
|
|---|---|
| Tjena, vad är det som sitter under locket? Länk Det knäpper om den 2 gånger var tredje sekund. | |
|
Är inte de där nån typ av ventiler till ventilationen i bilen....! Har för mig dom för liv i min e34 ibland me :) Mvh oo=00=oo |
|
|
Länk oo=00=oo |
|
| Aha, det är till AC´n då. Tack för länken. Min AC funkar iaf så de får väl knäppa på helt enkelt. | |
![]() 13.409 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Det är (som har sagts innan) ventiler för vattencirkulation in till värmepaketet i bilen. Detta ventilpaket finns även bilen inte har AC, det har således inget med AC att göra. På min 535i -89 har man ventilerna röra på sig varje gång man stänger av motorn (surrar lite i någon sekund). |
| Tack tack! Antar att det inte är något att oroa sig över. Känns som jag har mer akuta problem. | |
![]() 13.409 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Nej, fungerar värmen och det inte läcker eller liknande så tror jag du kan lägga det åt sidan i nuläget. Hör du knäppen ända in i bilen eller är det när du står och lyssnar precis intill ventilpaketet? Blev nyfiken, ska själv lyssna och se om jag kan höra några regelbundna knäppningar. |
| Vad jag kan se så läcker det inte och allt funkar som det ska. Knäppandet hörs inte in i coupén utan det hörs bara lite tyst om jag öppnar huven. (Med motorn igång då) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.