|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Ok, nu när det inte verkar hända så mycket på blocket så vänder jag mig hit. Håller på och letar M3 för fullt, men verkar bli sittandes med pengarna i handen. Tänkte kolla om någon här har/känner till någon fin M3:a i närheten av följande spec, som dessutom är till salu: Stålgrå (Alla typer av svart är av intresse, men ej prioriterat.) Zimt helskinn Sollucka SMG H/K-system Helst inte över 10.000 mil. Alla tips mottages med största tacksamhet, här eller som powerpost. //B | |
|
Det finns 4st gråa M3 på blocket, dock inte med cinnamonklädseln som du vill ha men med svart eller grått skinn. Så jag förstår inte vad du menar med att det inte händer något? :) Länk Länk Länk Länk |
|
|
Tack Phoenix, -03:an i Stockholm har tyvärr halvskinn. -02:an i Luleå står inget om klädseln. Har försökt få tag på ägaren till den utan resultat. De andra två är lite över min budget, men det är mitt fel, glömde nämna prisklassenn 200-250k :) Ändå lite sugen på att kolla på den i Stockholm, kanske kan leva med halvskinn om den är fin i övrigt. Du råkar inte veta mer om den? OK, jag överdrev lite med att det inte händer något på blocket, men när man sitter och kollar hela dagarna känns det som det står stilla. :) Sedan verkar det mest dyka upp en massa cabbar hela tiden, och det är ja inte intresserad av. :) Hur går det för dig, för resten? Tur att vi inte letar efter samma färg, hehe. |
|
|
Jo de i Sthlm är lite dyra, eller det är mycket pengar rättare sagt :) Jag var HELT inne på manuell och helskinn innan, nu funkar även halvskinn och SMG och bilen är fräsch! Jag tycker inte heller det händer något, trodde det skulle ösas ut bilar på blocket nu till hösten, men det kanske kommer? |
|
| Måste bara göra ett instick och säga att, vilken sjukt vacker miljö det var runtom m3an i luleå. | |
|
Jag tror för övrigt att de två dyra är CSL-grå, eller? Stålgrå försvann ju i mitten av -03. Har också accepterat SMG, men är fortfarande väldigt skeptisk till halvskinn. Speciellt det rutiga tyget. Hade också hoppats på att det skulle vara fullt ös på blocket, men icke. Det är typiskt; när man inte har några pengar finns det hur många fina bilar som helst... |
|
|
Hehe, Oscarr. Ja, visst ser det tjusigt ut i bakgrunden. Tyvärr ser man inte mycket av bilen, dock. Har mailat killen och bett om mer info+bilder, men inget svar. Kanske får ta och ringa honom helt enkelt. Vissa är ju allergiska mot mailkontakt. |
|
| Stålgrå försvann i samband med faceliften 2003. Hade själv först beställt en bil i stålgrått men fick ändra mig till silvergrå som blev ersättningsfärgen. Min dåvarande bil prodcerades i mars -03. Så stålgrå finns alltså även som 2003 års modell. | |
|
Det är jvligt synd att de tog bort den, jag tycker stålgrå är den överlägset snyggaste färgen på E46. Den framhäver formerna, framför allt på M3, som ingen annan färg. |
|
|
Ni missade min =) Länk Mvh Viktor WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
Vi hoppade över din. Ger ett oseriöst intryck med ditt megatrimmade avloppsfilter. |
|
|
Oj vilken attityd... Kom och titta på bilen och säg till mig att den är ovårdad eller oseriöst byggd eller vad du än påstår ok? Mvh Viktor WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
Den är säkert kanonfin, har inte sagt något om skicket på bilen mer än att det för MIG ger ett oseriöst intryck när vår enda stora BMW-butik vars ägare påstår att ett litet filter ger de hästkrafterna du påstår i annonsen. Tyvärr :/ |
|
|
Omformulerar mig till varför jag anser den oseriös. Du som jobbar så mycket med BMW borde väl om någon veta att det inte ger några HK att trycka dit ett öppet filter? Har aldrig sagt något om skicket på bilen. |
|
|
Ok jag förstår, jag frågade en kund/kollega till mig som har installerat ett sådant kitt på en M6 om han visste om det gav någon effekt på M3 och han påstod att det skulle ge ca 18hk och att han hade bänkat bilar med detta installerat så jag litade på honom men eftersom det visade sig vara helt felaktig info har jag även ändrat annonsen... Jag ber om ursäkt för den missledande informationen. Jag borde ha kollat detta innan jag la ut annonsen. Mvh Viktor WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
Ödmjukt. Lycka till med försäljningen. |
|
|
MilosM3: Silver går tyvärr bort för min del. Men den ser fräsch och fin ut! |
|
|
Den i Luleå är jag ganska säker på att den är import, Italien eller liknande. Om det är den bil jag tror det är, har gått i Umeå tidigare. Men i fint skick då iaf. MVH Johan |
|
michael.anki |
Begagnade bilar ökar i värde nu,så också m3. Tror många avvaktar,kan ju kanske få bra betalt,lite senare i höst. Bmw idag Bmw imorgon |
|
Att priserna på begagnade bilar nu ökar är mer eller mindre endast lobbyistpropaganda av bilhandlarna! Möjligtvis gäller det för ett eller två år gamla bilar, men de flesta menar nog ett bredare spann med begreppet "begagnad bil". De bilar som är lite äldre dvs 5-8 år dyker på begagnatmarknaden. Det gäller särskilt för bilar med större prestandamotorer. |
|
|
Hej! En kompis har en 2004:a med ca 3000mil på mätaren, grå med svart inredning. Kan tänka mig att han släpper den för ca 240tkr. Hör av dig om det är intressant. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.