|
|
|
|---|---|
|
Första gången någonsin? Länk BMW CS #5139 | |
|
Vita listan finns som länk i den här annonsen också Kan bara hålla med. Har aldrig varit så lätt att sälja en bil som är begaganad som nu Länk |
|
|
Det märker jag fasen inte ;-) Bara mailprutare än så länge på min annons i alla fall och då ligger jag ändå bra till prismässigt. -------------------------------- //Lövet |
|
|
Nu när jag tänker efter är det rätt så tomt på beg bilar, inte många som står uppställda på Autopartner i Kristianstad, i alla fall. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Var inne på Bilia Haga Norra för en vecka sedan. De hade kanske 80 bilar i lager jämfört med 300-400 normalt. De köper till och med in bilar på direktinköp numera - och bjuder bättre än många andra handlare! -------------------------------- //Lövet |
|
|
Japp, de bästa fynden gjorde man tidigare i år. BMW CS #1812 |
|
| Jag gjorde en förtjänst på 9000kr på en v40 från -97. Bilen såldes för 26k den gick på mindre än 12 timmar efter annons. | |
|
Och jag köpte en 330 -01:a för under 80000 för en månad sen dryg....en bilhandlare jag tittade in hos igår bjöd mig 90000 på stående fot...han sa att han hade köpare på direkten. Utan byte alltså...vete fan om jag inte ska ta mig en funderare...fast jag förlorar väl i andra änden eftersom jag får betala mer för nästa....jävla sits va... Frasse |
|
| Jag köpte en 120dM via Blocket i december förra året. När jag nu kollar vad som finns på Blocket, både privat och via handlare, så verkar den stå sig bra i pris. | |
|
Var inne hos BMW Ä-holm de hade i princip tomt på gården Ha de T |
|
|
Det verkar vara samma fenomen hos de flesta bilhandlare i alla fall i Linköping. Flera av handlarna vi känner kommer att köpa kampanjbilar och försöka kränga nu under hösten. Ska bil intressant när ni får den informationen. //Stefan |
|
|
har det inte med låg-konjunkturen å göra då? folk köper beg ist för nytt. BMW ownz |
|
| Men Frassemannen, du menar väl inte att du har köpt en 330 för nästan 80000 kr? | |
|
Jo det menar jag GE...och det är väl där dom ska ligga max eller? Fast du hade väl bjudit en bra bit över vad det begärda priset var med tanke på din prisbild eller? :) Frasse |
|
| Nej men jag tyckte det verkade jävligt dyrt med tanke på vad du brukar betala för dina bilar. | |
|
Tja...alla bilköp är väl inte rena rama klippet. Men tror nog jag kan ha denna ett tag och kanske sälja den med vinst också..och då är det ju ganska bra det med. Frasse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.