|
|
|
|---|---|
|
Hej! Passar M5 E39 instrumentpanel rakt av på en x5? plug n play? Eller behövs större modifieringar? Har för mig att jag sett en X5 4,6 is som har det. Kolla själva på Länk bild nr 6. "It's furious to be fast!" | |
|
Om du har en V8 så passar den säkert plug'n'play, däremot så vet jag inte om du får oljetempen att fungera eller varvräknardioderna... M V H Stephan |
|
|
4,6is har väll gråa mätartavlor orginal. |
|
|
4,6is Länk Skulle inte tro att det är helt plug and play, viss programmering behövs för att anpassa instrumentet till din bil. Samt frågan med oljetempmätaren? ______ Foto Länk |
|
|
Preben: M5 >2001 har också gråa instrumenttavlor som std. M V H Stephan |
|
|
Jo jag vet, jag tror inte säljaren har riktig koll utan att han tror att han har ett M5 instrument. Men vad är graderingen på mätartavlan på en is? på 4,4 är det upp till 240 |
|
|
Enligt bilden som weeman länkar till så äre det ett m5 instrument. Det är ju en oljetemp givare istället för en bensinförbrukaregivare som på övriga modeller.... Mätaren verkar gå till 280.. Kommer inte ihåg vad min m5 hade ifall det var 280 eller 300...som en raket gick den iallafall. Hur osm helst är det snyggt. "It's furious to be fast!" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.