|
|
|
|---|---|
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
Undrar om det är någon som vet något om denna bil, eller ägt den tidigare? Länk |
|
Ser iaf ut som om den har biltemas PDC.... "BMW när du älskar att betala" |
|
|
hej Det var ju ett mycket bra pris.Får du 6 mån.garanti är ju detta ett klipp.Jag vet inget om bilen. Kolla om länkarmarna är bytta i framvagnen,annars "åker du" nog på det ganska snart.Ganska kostsamt.Mina gick vid 11000 på v. sida.Dessutom känner man det inte vid provkörning.Beror på 4 wd, så det är lite lömskt.Kostar nog ca,5 papp/sida då man måste byta hela armen.Tror att det är samma som till min 02:a. I öv. en helt underbar bil speciellt med manuell låda.Går minst lika bra som en vanlig 330 på grund av annan utväxling,men det visste du kanske. Lycka till Håkan |
|
|
Mycket bra pris??? Nja...import, 2005-12 och 4 ägare....så jäkla billig är den väl inte? Frasse |
|
|
Jaha, ja HN |
|
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
Tänkte bara uppdatera lite information om denna bil. har varit och tittat på den, kört 109 mil enkel väg. När jag ringde sa han att jag skulle få den för 115k men jag skulle inte vilja köpa den för 80k. kanske för 70k. och nog kommer han få den såld, för den var ruskigt snygg i övrigt. men maskinellt ett vrak. topplockspackningen hade farit, tydligen så "visste" säljaren inte om det. och det var inte lite olja och skit i nått hörn, det var blött. Säljarens kommentar till det var ju dock klockren: "En högtryckstvätt och en trasa och den är som ny" kunde inte annat än skratta. sen så var inte drivknutsdamasken fixad som var på pekad på senaste besiktningen så hela vänster drivknut var ute i det fria. var en hel del mer saker också men jag vände bara om och gick till sist. blev erbjuden "kalaspriser" på flertalet andra bilar också men jag kände att det var helt omöjligt att ta dom seriöst. så jag säger bara det, N.P. Bil i jönköping = amatörer med för mycket girighet. (såg att han höjt priset nu också från 119k till 129) |
Ls 443 Audi SQ5 8R
glömde säga att jag hade en Bmw mekaniker med mig. |
|
Billigt är inte alltid bra tyvärr. -------------------------------- //Lövet |
|
|
Hej! Jag var också intresserad av denna bil! Hur konstaterades att topppackningen var blåst? Vilka fel fanns i övrigt? Mvh |
|
|
Np bil skulle jag så gott som aldrig köpa bil av. Sök Np bil så hittar ni säkert några trådar på sökforumet. AKR |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.