|
|
|
|---|---|
|
Måste slå ett slag för Autosmart High Gloss vax. Har tidigare kört mycket på Sonax Flytande Hårdvax som visserligen ger en mycket beständig film men samtidigt är ett mindre helvete att polera av. Med Autosmart High Gloss kan man smörja in hela bilen, låta torka och sedan utan vidare fysisk ansträngning polera av hela bilen med en microfiberdduk. Blir en sjuk bra finish Produkten kostar 69:- på Clas Ohlsson | |
|
Nä man polerar PÅ ett medel - för att sedan försiktigt torka av det. :) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| Har letat på Claes Ohlsons sida finns ej verkar det som för det priset | |
|
Hittar inte heller det på deras hemsida...men hittade det i butiken i Växjö. Det var också med i något vaxtest i somras i Automotorsport (printversionen) där det tog en andra plats och fick toppbetyg i bl a Glansfaktor och "polera av" - kategorin Därav stal jag det begreppet NIKEMAN....=) |
|
| Har du något artikelnummer på den | |
|
Var precis nera på CO och köpte ytterligare en...=) artikel nr 029925910282 |
|
| Länk | |
| Hittar inte produkten på Smartabs hemsida heller. Länk | |
|
Heter det inte Autosmart Super Gloss |
|
|
Den har utgått ur Clas Ohlsons sortiment! BMW M-POWER |
|
| James007 kolla din PowerPost jag vill ha kontakt med dig | |
|
Länk Om den utgått ur sortimentet på CO har jag ingen aning om eftersom min lokala butik iaf hade några kvar. Produkten verkar också heta "superblank" och i nedanstående tråd verkar det vara fler som uppskattar den. Länk Pingens säljer den Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.