|
|
|
|---|---|
|
Länk 20.000, vad är haken. Känner absolut att det finns plats för en 730 i garaget. | |
|
Haken är väl att den har tyg, E39-fälgar, en motor som dricker och kostar som en 740 men går sämre än en 728, samt saknar all väsentlig lyxbilsutrustning men ändå kostar som en 15 år gammal 600000-kronors-bil att äga, driva och försäkra. Man får vad man betalar för :) |
|
|
Är du som jag att du kan tänka dig att skippa utrustningshetsen och istället njuta av bilen som sådan är det inte dumt. Däremot är det tveksamt med e39 fälgar på en e38 tycker jag. Är det mycket fel på bilen kan den bli dyr dock! Lycka till! |
|
| Tja, vad är haken... Bilen är väl troligen nåt av det iskallaste som existerar på marknaden skulle jag kunna tänka mig. Men det är klart, för 20k så... ;-) | |
|
20 papp är svinbilligt för en fungerande/rostfri 730iA E38..nästan oavsett mil(jaja) och utrustning. Kontrollera bilen på sedvanligt sätt och handla sedan om allt är ok.. Vad eventuell "hake" är kan jag ju inte säga, finns tusentals orsaker när någon vill sälja sin bil, vad orsaken är i detta fall blir ju bara spekulationer.. Mvh Janne. |
|
|
Fälgar är väl det lättaste att fixa på en gammal bil. Att den är billig är väl pga att det är den minst eftertraktade E38'an efter 725 TDS. Säkert en bra bruksbil, trafikförsäkra och sätt i ett bra larm istället :). Har lite fler bilder på min mail sen den var ute på annons tidigare i sommar, förra ägarens. Var själv spekulant men hade lite trångt på parkeringen. ______ Foto Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.