|
|
|
|---|---|
|
Köpte en M Roadster 97a igår som sagt, en silver med riktigt fina original 17-tummarna, trots sin ålder tyckar jag att de passar grymt på den bilen. Kul motor förresten :) Någon som har tips om följande (Sthlm) - färg att bättra på blå skinnet på stolarna, var köpa (skohandel)? - bakrutan stel och som ett lik + hål. Vem gör ett bra jobb att sätta i en ny? - smärre lackskada, kan ngn rek bra person som kan detta utan att lacka om hela kofångaren? Tackar för svar, Mattias i Sollentuna | |
|
Angående blått läder. Jag hittade bättringsfärg på MIO för skinnsoffor. Dock var nyansen inte exakt rätt blå så jag lade bara på ytterst lite och nu något år senare så ser det helt ok ut då det har jämnats ut eller nötts bort. Riwa |
|
|
Ny bakruta finns på ex Länk Instruktioner för rutbyte med bilder o tips finns här tex Länk Tror även det finns länk till bmws orginal instruktion där. Vore väll ett lagom vinter pyssel att göra själv i vinter om du inte hittar nån annan :) |
|
|
Tackar! |
|
|
Grattis till en grym bil :) Bilder? |
|
|
Carlee, Östhammar? Jag köpte min bil i Alunda. Grymma bilder på din Coupé. Bilder på min inte mkt idë, 100% original silver. Exakt så här ser den ut: Länk ska bara lära mig att bromsa och gasa samtidigt :) /Mattias |
|
|
Ironman: Ja det stämmer. Jasså det var du som köpte den. Har åkt förbi den nångång, den såg jäkligt fräsch ut :) Tackar! |
|
|
Bytte nyss cab rutan via Bilcentralen (Sätra) som i sin tur förde bilen till en sadelmakare för att sy om och limma det som släppt mellan ruta och caben, lilla plastlisten alltså. Kanon resultat och gjort för några tusenlappar. Rekommenderas verkligen om man inte har handlaget för den typen av pyssel... Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
