|
Sida 11 av 11
|
|
|---|---|
|
Frassmannen, DETTA skrev du i denna tråden : "Skitsnack....vadå att man har rätt att "snedda över 2 fält"....och stänga filer för att komma runt. Är vägen/rondellen för liten så har du kört fel och borde inte vistas där. Samma trafikregler gäller för alla oavsett om det är en bil eller en lastbil" ...det kan inte tolkas på något annat sätt än att du anser att lastbilar aldrig får korsa en heldragen linje. Om nästa inlägg inte är en ursäkt så behöver du inte ta dig tiden att skriva det. Men man börjar undra om enda syftet med dina inlägg är att provocera och skapa irritation. "Hoppas du kör bättre än du läser...annars blir man ju mörkrädd." Patetiskt skrivet. Provokation rakt igenom, ingen vilja att förstå eller ta till sig något. Lägg ner din jädra mur så kanske vi kan ha en diskussion, men just nu verkar du bara vilja ta ut din ilska över att du blev trängd av en lastbil för ett tag sen. Tror inte någon här körde den lastbilen... Är jäkligt trött på alla klagomål riktade mot personbilister/yrkeschaufförer/busschaufförer osv, DET GÅR INTE KLAGA PÅ DE KATEGORIERNA DÅ DEM ÄR FÖR STORA. Precis som det finns idioter i personbilar finns det idioter i lastbilar, problemet är att det en idiot i en lastbil gör syns så mycket mer och upplevs värre, men tro mig det är minst lika jobbigt att bli trängd av en personbil som av en lastbil. Tror ni verkligen vi medvetet kan använda våra 60 ton för att trycka undan personbilister? Har någon en enda gång sett det hända? |
|
|
Jösses vilket katt fajt det blev :D kanske dags att lägga ner tramset o börja posta inlägg med dom roliga upplevelser istället liten bil vs stor bil? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Ja jisses vad den tog på lille David....*asg* Ta det lilla lugna och tolka inte mina inlägg så drastiskt.... som jag skrev...BORDE inte vistas, det är inte detsamma som att lastbilar ALDRIG får korsa heldragen linje... Och David....det är inte bara jag som blivit trängd EN gång av lastbil....det händer nästan dagligen och inte bara mig. Och ja...jag har sett 60 ton lastbil tränga undan andra med flit.....mer än en gång. Om det sen beror på att chaffisen inte ser/är berusad/sitter och onanerar/dricker kaffe....det har jag ingen aning om men det sker inte så sällan. Och när det sker är det livsfarligt...men nu säger jag inte att alla icke-yrkesförare är helgon heller...dom/vi kan också köra som yra höns men det var inte det tråden handlade om Frasse |
|
|
Kan bara tillägga att "inte ser" händer rätt ofta då speglar kan dölja helt en personbil, har hänt mig några gånger. BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Grabber : Joddå vi pratar om samma rondell, den är inte rolig i rusningstrafiken. Frasse : lille David ska sova nu, har haft fullt upp hela kvällen med att trycka undan hinder från vägen. Svårt att koncentrera sig när senaste p-rullen rullar på laptopen... |
|
|
*asg*...bra David.... Frasse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.