|
|
|
|---|---|
Verdi |
Är inte riktigt nöjd med standardstolarna och nu har jag följande deal på gång. Min bil: 320d -2008 Monacoblå 3100 mil Uttagen 08-06 Advantage Comfort Förvaring Bytesbilen 320d -2008 Carbonsvart 2600 mil Uttagen 08-10 Advantage Comfort Förvaring Bavaria (Sportstolar i halvskinn, 17" fälgar o lite annat) Xenon Vad tycker ni det är rimligt i mellanskillnad? |
|
Misstänker att du åker på nästan 50.000 om det är en handlare som du ska ha byta hos. -------------------------------- //Lövet |
|
Verdi |
Jag erbjöd 25.000. De vill ha 30.000. Låter som en ok deal alltså? |
|
Låter väl ok för att vara hos en handlare. Sportstolar, 17" och xenon är ju alla trevliga tillbehör och 500 mil mindre samt 4 månader längre garanti, fri service och lägre försäkring är ju också värt några kronor. ___ //Ulf |
|
Verdi |
Ja, jag tycker det känns rätt. Dock orkar jag inte försöka sälja privat. Det känns så enkelt nu. Bara att åka och byta. :) Har trots allt kört 1100 mil med min och får 4 tusen mer än jag gav. (minus det jag ev hade kunnat pruta förstås) |
|
"lägre försäkring är ju också värt några kronor" Programmer: Varför blir det lägre förs, när det är en likadan bil o samma årsmodell? |
|
|
Då den nya bilen är yngre så har det också längre tid kvar på vagnskadegarantin vilket betyder att han kan kan köra längre på halvförsäkring. Detta och service mm är ju under förutsättning att han fortfarande äger bilen då den är 3 år gammal. ___ //Ulf |
|
|
Ok, nu fattar ja. Får nog ta o ställa bort ölen nu o gå o lägga mej istället... |
|
Verdi |
Då har jag varit och skrivit på. Blev helt såld på sportstolarna i halvläder, de borstade aluminiumlisterna och M-sportratten. Var en helt annan känsla i bilen. Det enda som var mindre bra var att den hade ganska mycket stenskott i fronten... Men men... |
Verdi |
Länk! |
Verdi |
Officiellt fick jag den för 260 och jag fick 230 för min. Så torsk 9 tusen på 3 månader och 1200 mil. Inte idealiskt men helt ok ändå. |
|
Förstår bytet, sportstolar/sportratt gör bilen. Snygg bil! Mvh |
|
|
Japp, sportstolar is the shit ;) Xenon är bra, men extraljus behövs nog då helljuset inte är så kraftigt längre? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.