|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Bjornie glöm inte att oljan säljs på andra ställen än BMW:) | |
|
henke lexus haha förstår inte vad du håller på med? hahaha det är många redan som har skrivit det, om du kan läsa? :P |
|
|
Jag bara skojade lite. Hehe Bjornie jo jag kan läsa och det hoppas jag att du också kan:) |
|
|
haha jo man kan ju det (: Tack förresten för hjälpen alla svar är guldvärt! |
|
|
Nu skulle jag ringa och beställa lite olja till växellådan med hjälp av detta inlägg, bmw ville ha mellan 250-280kr litern, ringde Audi/ dom sa att det artikel/produktnr har utgått (Audi G052162A1) den nya skulle vara G052162A2, så jag undrar om det är rätt? Ringde även Citroen, men han var som ett stort frågetecken, han sa att detras artikel/produktnr har inga bokstäver..??? Ringde Peugeot dom hade inget på detta artikelnr. Så nu börjar jag undra om det är personalen det är fel på eller är det inlägget som är felaktigt. Vore tacksma om ngn kunde ge lite mer exakt och korrekt artikelnr samt ev bekräfta att Audis nya produkt är samma. |
|
| På Citroen har det artikelnr: är 973622 | |
| Skillnaden mellan G052162A1 och G052162A2 är att A1:an är 0.5 liters förpackning och har nu ersatts av A2:an som är en liters. Samma innehåll :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.