|
|
|
|---|---|
|
Hur exakt visar den tex tider 0-100,hk.mm | |
| Det är ett stort mätar-test med i nya bilsport, bara att läsa och bilda dig en uppfattning. | |
|
Köp bmw special.....som ja fick iförrgår haha =) Mvh Mr-speed BMW...för att du älskar det goda =) |
|
|
alltså ja menar Bilsport då!!! BMW...för att du älskar det goda =) |
|
|
Vill ni berätta hur det gick` Är spekulant på en g-tech mätare nämligen. // Mvh Martin |
|
| Har en G-tech pro competiton. Den har vi kört och jämfört med extremt dyra(och bra) Vericom VC3000. Ner på andra decimalen lika G-kraft, första decimalen på alla hastigheter. Skiljde helt konsekvent 4 tiondelar mot Vericom på 402 meter, men det går att justera bort. Grejen är den att Vericom alltid visar ca 3 tiondelar för hög tid om man inte justerar in roll outen, så alltså är compen väldigt nära verkligheten. | |
|
Framför allt så är det kanske inte så viktigt med rätt tid. Bara den är konsekvent och visar samma tider. Det är ju i första hand för att kunna mäta sina förbättringar (tyvärr även försämringar ibland) som man köper ett sådant instrument. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
Bäckis: Nån aning hur "gamla" G-Tech Pro står sej mot nya Competition? J.Dredd: Helt rätt. Min erfarenhet av G-Tech Pro är att den är tillräckligt konskvent för att man ska ha nytta av den. If you can´t drift it - ditch it! |
|
| Har ingen aning om hur pro är. Den gamla vanliga är ett stort skämt i alla fall. Vi jämförde den då kompisen hade en Vericom VC2000, och den var allt annat än konsekvent och visade 0-100 tider på höga sexor med originla 323:or :-) Antar att pro är bra mkt bättre, men den har jag aldrig testat. Om någon har en så kan den kanske skicka den till mig så kan vi rigga den tillsammans med VC3000 datorn och kolla g-mätaren i den. Maila isf så kan vi ordna det. Är ju rätt kul med såna här leksaker. | |
|
Kjøpte en g-tech comp idag.. Men hvor mye roll out skal en kjøre med??? Skal en ha en bestemt roll-out hele tiden? |
|
|
Körde 7.36 med nya G-tech comp ! Tycker det låter lite snabbt för en original 325:a Visst de va kanon repa växlingar & allt gick nice. Men de låter lite väl ändå MvH:Daniel "Drullen" Andersson |
|
|
Ursäktar ! G-tech pro var de, rättare till de lite.. Se mina tiderna i länken. Länk MvH:Daniel "Drullen" Andersson |
|
| Jeg har både PRO og PRO COMP i bilen nå.. Ser ut som at den gamle PRO er litt snill... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.