|
|
|
|---|---|
|
Hejsan Har fått en stor buckla i höger bakdörr alldeles under listen. Det är en stor och "mjuk" buckla, så jag undrar om man kanske kan buckla ut den igen. Någon som har provat detta? Någon som har något tips om hur jag ska gå till väga? Annars går 735:an perfekt, har väl haft den en månad nu drygt :) Tacksam för tips Tobbe, Svart BMW 735 -92 | |
eddie |
Prova med en sugpropp som man använder till vaskar.Vet ej om den heter så men det funkar bra.Har provat de många gånger på mjuka bucklor Montana |
| OK, tack för det tipset - ska prova det. Då gäller det att försöka få tag på en sån bara... | |
frazze |
Sugproppen tycker jag att du skall glömma....tag istället bort insidan på dörren...innan du börjar trycka ut bucklan i från insidan...värm på bucklan med en typ: hårfläkt..detta för att lacken ej skall spricka Tag det lite vackert ...slå inte frazze |
pasi |
det finns en kille som åker runt mellan märkesverkstäder å tar ut bucklor han tar nog ut dom även för privat personer tar 800/yta (typ skärm=800) vet tyvärr inte va han heter men kan nog få tag i honom om du är intresserad. h/pasi |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.